Aplikacja Fruitness Beacon pomaga w promocji włoskich owoców

Mr Fruitnes, Fruit Logistyca




Podczas targów Fruit Logistica 2015 odbyła się konferencja dotycząca kampanii „Mr Fruitness – Enjoy it!”. W jej trakcie omówiono sposób promocji włoskich owoców wśród młodych ludzi w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Danii i Polsce. Przestawiono znaczenia materiałów promocyjnych i odpowiednie wyposażenie punktów sprzedaży sprzyjające zakupom. Przedstawiono również działanie nowej aplikacji na smartfony o nazwie „Fruitnes Beacon”, która ułatwia klientom orientację podczas zakupów w supermarketach za pomocą sygnałów bluetooth.

 Czy warto być innym i wyróżniać się na półce sklepowej?

Wartością którą niesie Visual merchandising (wygląd produktu i półki, który z daleka rzuca się w oczy) jest, skracanie drogi do produktu, którą musi pokonać w sklepie kupujący. Dzięki temu zmniejsza się prawdopodobieństwo wybrania innego produktu podczas poszukiwania tego docelowego. Ważnym elementem tych działań jest również wzbudzanie pozytywnych emocji przez dobór odpowiedniego opakowania, wyglądu produktu i półki sklepowej. Elementy emocjonalne oraz informacje na temat produktu stanowią wartość dodaną dla klienta i mogą przyczynić się do znacznego wzrostu prawdopodobieństwa zakupu. Visual merchandising może stymulować u klientów apetyt na świeże owoce i warzywa. Ważne jest rónież aby smak danego produktu utożsamiany było powszechnie z poczuciem przyjemności i radości życia oraz bycia zdrowym i zadowolonym.

Osoby zajmujące się projektem „Mr Fruitness Enjoy it!” podkreślały także ważność informacji o pochodzeniu danego produktu, gdyż zwiększa to zaufanie klienta i pomaga w jego rozpoznaniu. Dlatego też specyficzny charakter lub region mogą stać się swego rodzaju gwarantem jakości i pomóc w sprzedaży danego produktu. Mając na uwadze powyższe elementy, program promocji realizowany od 2006 roku pod hasłem „The Fruitness, Enjoy it” spełnia swoje założenia.

W ramach projektu „The Fruitness, Enjoy it!” podczas tegorocznej edycji targów Fruit Logistica zaprezentowana została innowacyjna technologia „Beacon” (w dosłownym znaczeniu jest to sygnał naprowadzający), w której sygnał bluetooth przesyłany jest na smatfon klienta przechodzącego koło danego stoiska informując o produkcie. Sygnały „Beacon” zostały wprowadzone również na samym stoisku włoskim, jak również przy wejściu oraz w pawilonach Fruit Logistica. Aplikacja jest już do pobranie z internetu, w tym celu wystarczy wprowadzić w wyszukiwarce hasło „Fruitness Beacon”.







Poprzedni artykułFruit Logistyca 2015
Następny artykułO borówce z targów Fruit Logistica (cz. I)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj