Dobre przekazanie informacji o swoim produkcie czy wydarzeniu, które chce się zorganizować, okazuje się nie być wcale takie proste i łatwe. Dlatego też firma Bayer pod koniec listopada zaprosiła do Zakopanego doradców, przedstawicieli grup producenckich, firm handlowych, mediów i organizacji branżowych na szkolenie dotyczące strategii komunikacji. Poprowadził je zespół Macieja Dolaty z firmy INSPIRE smarter branding.  

Spotkanie w Zakopanem zorganizowano w ramach działań Food Chain Partnerships realizowanych przez firmę Bayer, a dotyczących partnerstwa w zakresie całego procesu produkcji owoców i warzyw. Chcemy mówić nie tylko o tym jak chronić i czym chronić nasze uprawy, ale również uczyć kształtowania i dobrego prosperowania biznesu agro – powiedział Mirosław Korzeniowski, witając przybyłych na szkolenie uczestników.

Mirosław Korzeniowski, Bayer
Mirosław Korzeniowski, Bayer
Spotkanie poprowadził Maciej Dolata z INSPIRE smarter branding
Spotkanie poprowadził Maciej Dolata z INSPIRE smarter branding

Strategia komunikacji to dobrze przygotowany przekaz informacji o produkcie, wydarzeniu który komunikuje wszystkie najważniejsze cele i atrybuty. By go dobrze przygotować trzeba uwzględnić kilka podstawowych elementów: określić główny przekaz, grupy docelowe, media do jakich skierowana będzie informacja. Bardzo istotne jest to by informacja była dopasowana do specyfiki danej grupy odbiorców. Np. informacja o pikniku rodzinnym powinna być zupełnie inaczej przygotowana dla dzieci, rodziców, osób starszych czy też gastronomii.

Szkolenie zaprocentowało twórczymi projektami
Szkolenie zaprocentowało twórczymi projektami

W trakcie warsztatów powstawały koncepcje opracowania eventu i komunikowania informacji o tym wydarzeniu. Okazało się to być niełatwe zadanie, ale zakończone twórczymi koncepcjami tworzenia kampanii promujących konkretne wydarzenia. Koncepcje konkretnych kampanii dotyczących owoców jagodowych, były tak realne, że niektórzy uczestniczy szkolenia zaczęli się zastanawiać jak naprawdę wcielić je w życie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here