Macfrut Digital – cyfrowa edycja Macfrut 2020

Macfrut Digital, cyfrowe targi branży świeżych produktów, trzydniowe wydarzenie dla profesjonalistów ze spotkaniami B2B i kupującymi z całego świata, odbędzie się w dniach 8-10 września 2020 r. Zostanie zorganizowane przez platformę Natlive. To absolutna nowość na rynku branżowym.

Zmiany ze względu na światową sytuację

Macfrut 2020 staje się cyfrowy. Od 8 do 10 września 2020 r. będzie oferować możliwości biznesowe za pośrednictwem platformy cyfrowej, która zgromadzi uczestników rynku spożywczego z całego świata, otwierając nowe rynki międzynarodowe dla tego sektora. Ten innowacyjny projekt sprawia, że ​​Macfrut staną się pierwszymi cyfrowymi targami branży owoców i warzyw. Niepewność związana z obecnym stanem zagrożenia zdrowia utrudniła, czy wręcz uniemożliwiła zorganizowanie tradycyjnych wydarzeń tego typu. Organizatorzy 37 edycji Macfrut podjęli więc decyzję o odstąpieniu od zwyczajnych, standardowych form odbywania targów. Włochy, pomimo silnego kryzysu pandemicznego, starają się zachować swoją istotną pozycję w handlu świeżymi owocami i warzywami. Prezentowane podejście do organizacji targów jest zgodne z obecnymi możliwościami oferowanymi przez najnowocześniejsze technologie, które stanowią wyjątkową okazję dla sektora owoców i warzyw w tych dramatycznych czasach. Stąd planowane uruchomienie Macfrut Digital, profesjonalnych i efektywnych wirtualnych targów dla sektora ogrodniczego, które będą w pełni dostępne online. To wydarzenie nie zastąpi w pełni eventu fizycznego, ale biorąc pod uwagę obecną sytuację, ma ono dać wszystkim profesjonalistom dogodną sposobność do prowadzenia działalności na rynku globalnym. Dzięki tej interaktywnej platformie wystawcy będą mogli wchodzić w interakcje z kupującymi i specjalistami z branży, którzy będą uczestniczyć online w Macfrut Digital.

Na czym polegał będzie Macfrut Digital?

Wszyscy odwiedzający, tak z Włoch jak i z całego świata, będą mogli uzyskać dostęp do tych trzydniowych wirtualnych targów i uczestniczyć w nich za pomocą urządzenia osobistego (komputer, tablet lub smartfon). Takie rozwiązanie ma trzy mocne atuty. Jest skuteczne, ponieważ pozwala uczestnikom dotrzeć do dużej liczby klientów i rynków bezpośrednio z ich stacji roboczej. Jest proste, intuicyjne w użyciu, ponieważ wykorzystuje platformę, która została zaprojektowana również dla osób niepiśmiennych. No i wreszcie jest niedrogie – bezpłatne dla zwiedzających i przystępne cenowo dla wystawców. Macfrut Digital będzie się składał z dwóch obszarów: wystawy i forum. Aby się zalogować, należy wpierw dokonać rejestracji na macfrutdigital.com ( jest ona bezpłatna). Po zalogowaniu użytkownicy będą mogli przeglądać interaktywną mapę w podziale na sektory produktów i eksplorować wszystkie wirtualne stoiska. Aby dowiedzieć się więcej o ofercie wystawcy, będzie można poprosić o dodatkowe informacje oraz organizować i transmitować na żywo spotkania B2B.

Co mogą zyskać wystawcy?

Jest wiele korzyści, jakie odnieść mogą wystawcy. Macfrut Digital daje możliwość skonstruowania  harmonogramu spotkań z kupującymi i możliwość interakcji, także twarzą w twarz z transmisją na żywo, z profesjonalistami z całego świata. Ponad 500 kupców otrzyma zaproszenia do uczestnictwa w wydarzeniu. Zostaną oni wybrani we współpracy z agencją ICE (włoską agencją handlu), z którą Macfrut od wielu lat współpracuje z doskonałymi wynikami dzięki dobrze ugruntowanej sieci zagranicznych kontaktów. Co więcej, koszty dla wystawców są raczej niskie: wirtualne stoisko to koszt zaczynający się od 1000 euro. Pakiet zawiera prezentację wideo, broszurę multimedialną, transmisję na żywo B2B i opcję odbycia wirtualnych spotkań z klientami.

Forum techniczne

Macfrut Digital będzie także forum prezentacji technicznych. Te międzynarodowe targi sektora owoców i warzyw zawsze były wydarzeniem bogatym w treść i wiedzę techniczną dotyczącą kluczowych zagadnień w ogrodniczej branży. W ciągu tych trzech dni Macfrut Digital zorganizuje serię konferencji transmitowanych na żywo, które można będzie obejrzeć na platformie Natlive, po bezpłatnej rejestracji. Omawiane tematy obejmą innowacje w ogrodnictwie, innowacje w sektorze szklarniowym, Acquacampus i nowości w nawadnianiu oraz Forum Biostymulantów. Platforma będzie również dostępna dla wystawców na inne, dedykowane wydarzenia.

Więcej na: https://www.macfrutdigital.com/

Źródło: Macfrut International Press Office







ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here