Fruit Logistica 2022 przełożona na kwiecień

Polskie narodowe stoisko zgromadziło około 20 firm

Czwarta fala pandemii koronawirusa pogarsza sytuację w wielu krajach europejskich. Jednocześnie pragnienie przedstawicieli branży, aby obywać spotkania osobiście, pozostaje niezmiennie wysokie. W tych okolicznościach Messe Berlin postanowiło przesunąć targi Fruit Logistica na inny, bezpieczniejszy termin. Fruit Logistica 2022 odbywać będzie się zatem od wtorku 5 kwietnia do czwartku 7 kwietnia.

Doprowadzić do bezpiecznego i owocnego spotkania

Mocno trzymamy się naszego celu, jakim jest ponowne spotkanie w Berlinie, na miejscu. Spodziewamy się, że w lutym sytuacja zacznie się poprawiać ze względu na podjęte środki zapobiegawcze. Nowe terminy umożliwiają organizację targów, w których partycypacja opłaci się naszym międzynarodowym gościom i prezenterom. Nie możemy się doczekać, aby ponownie gościć ludzi z całego świata w lepszych warunkach — wyjaśnia dyrektor Kai Mangelberger. Liczy, że podobnie jak w poprzednich edycjach, tak i za kilka miesięcy wystawcy z ponad 80 krajów po raz kolejny zaprezentują rozwiązania z całego światowego łańcucha dostaw w branży świeżych owoców.

Więcej o targach

Fruit Logistica to wiodące targi światowego handlu świeżymi owocami. Uczestniczą w nich przedstawiciele podmiotów oferujących świeże produkty począwszy od producentów na reprezentantach punktów sprzedaży detalicznej skończywszy. Ponad 3300 wystawców z 91 krajów zaprezentowało swoje produkty, usługi i rozwiązania techniczne w trakcie edycji Fruit Logistica 2020. W wydarzeniu wzięło udział około 73 000 hndlowców i gości branżowych ze 135 krajów. Kolejna FRUIT LOGISTICA odbędzie się w Berlinie w dniach 5-7 kwietnia 2022 roku. Berlin jest ważnym miejscem targowym od co najmniej 200 lat. Także od wielu dziesięcioleci jest jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych. Messe Berlin co roku opracowuje, sprzedaje i organizuje setki imprez na żywo. Stara się być znakomitym gospodarzem dla odwiedzających na wszystkich wydarzeniach, generować optymalne zachęty biznesowe i zapewniać wszystkim uczciwe warunki uczestnictwa w wydarzeniach odbywających się w berlińskich halach. Ta koncepcja znajduje odzwierciedlenie w haśle firmy: Messe Berlin – Hosting the World. – wyjaśnia K. Mangelberger.Źródło: Informacja prasowa Messe Berlin




ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here