Czy kampania jagodowa zaowocuje?

17 czerwca w Radziejowicach w gronie dziennikarzy i przedstawicieli branży związanej z owocami jagodowymi z różnych krajów, odbyła się inauguracja Kampanii „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”. Będzie ona realizowana przez kolejne trzy lata, przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej na rynkach pięciu krajów: Polski, Austrii, Szwecji, Finlandii i Czech.

Już dzień wcześniej (16 czerwca) w ramach Kampanii „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”, w tym samym miejscu odbyło się spotkanie, w którym uczestniczyli importerzy i handlowcy z 4 krajów europejskich jak również producenci owoców i przedstawiciele firm oraz organizacji branżowych z Polski. Podczas tego spotkania przedstawione zostały informacje dotyczące produkcji owoców jagodowych w naszym kraju. Uczestniczyło w nim około 30 osób z 4 krajów, przy czym najliczniej reprezentowani byli przedstawiciele Czech i Finlandii. Ogółem w spotkaniu, łącznie z przedstawicielami z Polski, uczestniczyło ponad 50 osób.

alt
Inaugaracja Kampanii odbyła się w gronie przedstawicieli naszej branży owoców jagodowych

Drugiego dnia, czyli 17 czerwca w tym samym miejscu spotkali się dziennikarze z Polski jak również z krajów w których ma być realizowana kampania w najbliższych latach. Eksperci potwierdzają, że zainteresowanie owocami jagodowymi jest coraz większe, co wskazuje na zasadność ich promowania i pokazywania – informowała Magdalena Obłoza z firmy Partner of Promotion, która uczestniczy w realizacji kampanii. Poza działaniami w branży, kampania rusza w kierunku konsumentów. Zaplanowane są już reklamy w prasie konsumenckiej, reklamy na autobusach i bilbordach w głównych miastach krajów w których ma być ona realizowane, mediach społecznościowych i intrenecie. Działania te mają pomóc zwiększyć zainteresowanie i spożycie owoców jagodowych na rynkach docelowych. Wszystkie będą oczywiście realizowane w sezonie podaży owoców jagodowych czyli od czerwca do września. Cała kampania ukierunkowana jest na wzrost zainteresowania owocami jagodowymi ze strony konsumentów i to w ich kierunku będą przekazywane głównie informacje o niezwykłych właściwościach zwykłych owoców – podkreślała Agnieszka Dywan ze Związku Sadowników RP.

Po części konferencyjnej, zorganizowano wyjazd na plantacje owoców jagodowych. W programie znalazło się zwiedzanie Organizacji Producentów Rajpol, Grupy Producentów Owoców Sunberry oraz plantacji porzeczek i truskawek. Zwłaszcza goście zagraniczni byli zdumieni jakością i poziomem produkcji truskawek i borówki wysokiej.






ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here