Firma Koppert zaprezentowała w czwartek nowy wizerunek swojej marki. Po blisko 30 latach firma zajmująca się biologicznymi środkami ochrony upraw zmieniła swoje logo i identyfikację wizualną. Nowy wizerunek marki odzwierciedla ambicje firmy Koppert i nawiązuje do jej związku z naturą.
„Realizacja naszej misji – dążenia do poprawy zdrowia ludzi i planety dzięki współpracy z naturą, doprowadziła nas do pozycji, w której znajdujemy się dzisiaj. Udało nam się zbudować silną organizację, której działania opierają się na konkretnych celach i podstawowych wartościach. Nowy wizerunek naszej marki odzwierciedla tę misję i wartości. Dzięki temu wszystkie wartości, na których opiera się nasza działalność, będą widoczne także w naszej komunikacji”, twierdzi Peter Maes, dyrektor ds. strategii.
Firma Koppert, która posiada oddziały w trzydziestu krajach, oferuje rozwiązania biologiczne stosowane na przeszło stu rynkach rozsianych po całym świecie. Z biegiem lat, ta rodzinna firma przekształciła się z pionierskiego małego przedsiębiorstwa zatrudniającego zaledwie czworo pracowników, w światowego lidera rynku. Według Martina Kopperta, dyrektora ds. biznesowych (CBO), nadszedł już czas na zmianę wizerunku samej marki. „Aby świat stał się bardziej ekologiczny i zrównoważony, potrzebujemy nowych sposobów uprawy – zdrowszych i bezpieczniejszych niż dotychczas. Naszym celem jest sprawienie, by rolnictwo i ogrodnictwo stało się w 100% zrównoważone. W tym celu współpracujemy z ogrodnikami i rolnikami. Nowy wizerunek naszej marki pozwoli nam jeszcze lepiej promować nasze produkty na wszystkich globalnych rynkach, a jednocześnie potwierdza wyjątkowe zaangażowanie firmy Koppert w dostarczanie kompleksowych rozwiązań biologicznych na potrzeby szerokiej gamy upraw”.
„Dążymy do współpracy z naszymi partnerami i wspólnego opracowywania rozwiązań, które przyczynią się do realizacji naszej misji. Wierzymy, że nowy wizerunek naszej marki otworzy przed nami wiele nowych możliwości, pozwalając nam jeszcze lepiej docierać do naszych klientów i partnerów, którzy razem z nami chcą zmieniać świat na lepsze”, dodaje Maes. „Jesteśmy przekonani, że nasza firma może być częścią rozwiązania problemów trapiących świat – dlatego oferujemy naszą wiedzę, doświadczenie i produkty, wspierając rolników i ogrodników w produkcji zdrowej i ekologicznej żywności w najbardziej zrównoważony sposób”.
Głównym celem wprowadzenia nowego wizerunku marki było podkreślenie związku firmy Koppert z naturą. „To właśnie z natury czerpiemy inspirację i to właśnie na niej opierają się wszystkie nasze rozwiązania i produkty. Nie mogło być zatem inaczej – nasza nowa identyfikacja wizualna musiała być zakorzeniona w naturze”, dodaje Maes. Litera „K” odpowiadająca marce Koppert została zaprojektowana w taki sposób, by pokazywać spojrzenie w przyszłość i nieustanne poszukiwanie nowych, zrównoważonych rozwiązań. Symetria symbolizuje z kolei jednakowe znaczenie ochrony roślin na powierzchni oraz pod ziemią. Naturalne kształty i kolory nowej marki Koppert wyrażają łączność z naturą i nieograniczone możliwości, jakie oferuje.
Koppert – Partnerstwo z naturą
Współpracujemy z naturą, by poszukiwać nowych sposobów upraw – zdrowszych i bezpieczniejszych niż dotychczas. Pomagamy rolnikom i ogrodnikom w ochronie i wzmacnianiu upraw, dzięki kompleksowemu asortymentowi naturalnych rozwiązań. Używamy naturalnych wrogów szkodników w celu ich zwalczania, trzmieli do naturalnego zapylania oraz biostymulatorów do wspomagania i wzmacniania uprawianych roślin. Już od ponad 50 lat oferujemy innowacyjne rozwiązania dla sektora rolniczego i ogrodniczego, dostarczając rolnikom i hodowcom na całym świecie nasze produkty i dzieląc się z nimi wiedzą, dzięki którym są w stanie przywrócić naturalną równowagę w swoich uprawach. Wyróżnia nas nasze holistyczne podejście. Dbanie o zdrowie roślin zarówno nad, jak i pod powierzchnią ziemi. Wszystkie nasze rozwiązania mają jeden cel: Sprawienie, by rolnictwo stało się w 100% zrównoważone i ekologiczne.
Informacja prasowa firmy Koppert