Sumi Agro z nową identyfikacją



Należące do Sumitomo Corporation spółki rolnicze: Summit Agro, Sumi Agro, Sumisho Agro – specjalizujące się w szczególności w rozwoju i sprzedaży zaawansowanych środków ochrony roślin, nawozów i nasion, wprowadza nową identyfikację. Celem działań jest ujednolicenie globalnej obecności firmy, w tym jej krajowych spółek zależnych, które ze względu na obowiązujące dotychczas prawa własności intelektualnej działają pod różnymi nazwami. W ramach ujednolicenia wszystkie spółki grupy wprowadzają nowe spójne logo, identyfikację wizualną oraz wspólną misję i wizję firmy.

Sumitomo Corporation prowadzi działalność rolniczą od ponad 40 lat, wspierając rozwój produkcji rolnej. Obecnie posiada 37 oddziałów na całym świecie. Cztery główne lokalizacje spółek grupy to Summit Agro International w Azji, Sumi Agro Europe w Europie, Summit Agro South America w Ameryce Południowej oraz Summit Agro USA / Summit Agro Mexico w Północnej i Środkowej Ameryce.

Nowa, ujednolicona, globalna tożsamość marki odzwierciedla nową misję koncernu skupiającą się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla zrównoważonego rolnictwa i byciu blisko producentów rolnych.

Hasło będące nową misją brzmi „Rozwijajmy to, co wspiera produkcję rolną”, wizja firmy – „Blisko rolników, dostarczając innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonego rolnictwa”.

Nowe logo grupy ma kształt koła symbolizującego globalną obecność firmy, współpracującej z rolnikami na całym świecie. Kolor pomarańczowy nawiązujący do barwy słońca odzwierciedla działania grupy na rzecz dobrej przyszłości. Zielony liść obrazujący życie, podkreśla skupienie firmy na rolnictwie, zaangażowanie w ochronę środowiska oraz dostarczanie produktów rolniczych zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju, co przekłada się na korzyści dla społeczeństwa. Wolne przestrzenie na kole symbolizują otwartość i gotowość do rozwijania firmy, nawiązywania nowych relacji oraz opracowywania rozwiązań technologicznych odpowiadających na różnorodne, zmieniające się potrzeby rolników. Nowa identyfikacja wizualna oraz tożsamość została przygotowana w oparciu o pomysły zgłoszone przez pracowników firmy.

W 2020 roku Summit Agro Group otworzyło dział firmy – Global Business Development (GBD), którego rola polega na rozszerzaniu portfolio produktów grupy poprzez współpracę spółek znajdujących się w różnych regionach świata. Do zadań GBD należy również rozszerzanie palety rozwiązań biologicznych, między innymi w ochronie roślin. W uzupełnieniu informacji prasowej opublikowanej przez Sumitomo Corporation 7 września b.r. Takashi Tanaka, Dyrektor Generalny Działu Rolnictwa mówił: Wierzymy, że rolnictwo jest jednym z podstawowych elementów wpływających na życie ludzi i staramy się przyczyniać do poprawiania jakości produkcji rolnej. Zmiana i ujednolicenie wizerunku marki ma na celu dalsze umacnianie naszej pozycji rynkowej, pozwoli nam komunikować się w jednolity sposób z naszymi pracownikami, partnerami biznesowymi a przede wszystkim z naszymi klientami czyli rolnikami z całego świata.

Źródło: Informacja prasowa







Poprzedni artykułPolska to światowy gigant w produkcji aronii
Następny artykułJagodnik 7/2022 już w sprzedaży

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj