Udało się. Borówkarze mają wielką szanse na przyciągniecie mediów i promocje walorów niebieskiego złota. Wszystko dzięki jakże prostemu pomysłowi – promowania daty rozpoczęcia sezonu. Inicjatywa Dnia Polskiej Borówki powstała podczas IV Konferencji Borówkowej i została z entuzjazmem przyjęta przez grupę producentów. To dzięki wspólnej inicjatywie odliczamy czas do 1 lipca – Dnia Polskiej Borówki.


Dzięki kampanii przygotowanej wysiłkiem kilku producentów borówki, powstał LICZNIK, który odmierza czas do 1 lipca 2016, banery do maili i wiele innych grafik (kliknij i pobierz). To wszystko jest już publicznie dostępne, dla każdego kto chce się włączyć i promować walory polskiej borówki. Zapraszamy do pobierania LICZNIKA i umieszczenia go na własnych stronach (kliknij i pobierz). Zapraszamy do polubienia Dnia Polskiej Borówki na Facebooku (https://www.facebook.com/dzienpolskiejborowki/ ). Niech wspólnym wysiłkiem, media i konsumenci dowiedzą się jak najwięcej o polskich borówkach. Niech wszyscy chcą ich spróbować już w lipcu!

To działa!

Już po kilku dniach od udostępnienia grafik i licznika do ogólnego dostępu, zaczął on funkcjonować na kilku stronach internetowych. Zobaczcie sami:

http://www.instytutmaszyn.pl/

http://www.wachon.pl/

http://www.sunberry.pl/

http://www.polskiejagody.pl/

http://borowkawysoka.pl/

https://www.rajpol.com.pl/

http://www.be-fruit.pl/

http://polanafruit.pl/

Każdy może skorzystać z gotowej grafiki. Wystarczy wkleić kod i zamontować licznik na swojej stronie. Niech w ten sposób jak największe grono odbiorców już przed sezonem dowie się o waszej ofercie, niech czeka na pierwsze polskie borówki!

 

 







Poprzedni artykułKwieciak malinowiec na truskawce
Następny artykułPerspektywy dla hiszpańskich malin

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj