Zapraszamy do udziału w szkoleniu przeznaczonym dla budujących własną markę. Istotą szkolenia jest umiejętność prezentacji własnej firmy i oferty. Storytelling to opowiadanie w sposób angażujący odbiorcę, tak by ludzie zapamiętali co oferujemy i chcieli to kupić. Szkolenie poprowadzi ekspert w tym temacie – Paweł Tkaczyk. Składa się ono z sesji online, indywidualnych konsultacji oraz warsztatu z nauką skutecznej prezentacji. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest zobowiązanie do uczestnictwa w warsztacie (on-line, piątek 9/07, 17:00), przygotowania na jego podstawie własnej opowieści i jej prezentacja 22/09 w Małej Wsi. Dla plantatorów i przetwórców owoców jagodowych szkolenie jest bezpłatne. Do tego oferujemy możliwość prezentacji swojej marki podczas sektorowej gali 14 października w Pałacu Mała Wieś. Będzie to prawdopodobnie największe branżowe wydarzenia tego roku. Mamy tylko 20 miejsc. Zapraszamy do rezerwacji. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Jak opowiadać o swoim produkcie, by budować poczucie wartości?

Paul Bloom, kanadyjsko-amerykański psycholog zadał kiedyś pytanie: dlaczego ludzie są gotowi płacić niesamowite ilości pieniędzy za… dzieła sztuki? Przecież z użytecznego punktu widzenia, nie powinny mieć wartości. A jednak jesteśmy gotowi stać w długich kolejkach do muzeów, żeby zobaczyć Monę Lisę. Dlaczego?

Badania, które prowadzono po postawieniu tego pytania doprowadziły do kilku wniosków:

  • Wartość produktu lub usługi nie jest związana z samym produktem lub usługą. Obraz, który uważamy za oryginał jest wart więcej, niż to samo płótno, o którym dowiadujemy się, że jest podróbką.
  • Wartość produktu zależy od opowieści o nim i jego otoczeniu.
  • Jeśli wartość produktu zależy od opowieści o nim i jego otoczeniu, pojawia się naturalne, kolejne pytanie: czy istnieją uniwersalne schematy, które wpływają na postrzeganie wartości? Odpowiedź brzmi: istnieją.

Program warsztatów

Warsztaty podzielimy na trzy części:

  • Warsztaty wspólne online
  • Zadanie domowe w możliwością konsultacji
  • Prezentacja podczas warsztatów stacjonarnych

W czasie wspólnych warsztatów wypracujemy schemat opowieści o produkcie lub usłudze, zawsze odpowiedni dla Twoich potrzeb:

  • opowieść małych prze.twórców kierowana do klienta końcowego
  • opowieść kierowana do sieci handlowych i dystrybutorów
  • opowieść reklamowa

Jakie elementy poznamy?

  • Naturalny snobizm, czyli efekt badań Blooma nad wartością – elementy, które zawsze wpływają na postrzeganie wartości.
  • Myślenie magiczne, czyli nieracjonalne składniki procesu decyzyjnego, które mocno wpływają na podejmowanie decyzji.
  • Struktura procesu decyzyjnego, czyli w jakiej kolejności Twój odbiorca powinien się zapoznawać z elementami opowieści o Tobie.
  • Cztery warstwy opowieści, czyli cel, struktura, emocje i format. Przećwiczymy każdy z nich tworząc naszą prezentację.
  • Elementy dobrej prezentacji – bo nie tylko opowieść, ale także jej dostarczenie się liczy.

Jak będziemy pracować?

  • Najpierw wspólnie – poznamy te elementy, które posłużą nam do ćwiczeń.
  • Potem w grupie lub samodzielnie – stworzymy szablonową prezentację
  • Konsultacje – tutaj dostaniecie indywidualny feedback dotyczący tego, co zrobiliście
  • Na końcu obejrzymy wspólnie nasze prezentacje

Dla kogo to jest szkolenie?

Szkolenie jest przeznaczone dla Ciebie, jeśli chcesz budować własną markę. Szukasz odpowiedzi na pytanie jakie emocje dostarcza twój produkt, co może źródłem opowieści Twojej marki? Dlaczego marki potrzebują opowieści, storytellingu? Jest na pewno dla Ciebie, jeśli wiesz, że to emocje są nośnikiem wartości, bo łatwo je zapamiętujemy i chętnie powtarzamy. Marki odwołują się do emocji, bo te generują zachowania. Szkolenie wzmocni Twoje intuicje i ułatwi ich „zaprzęgniecie do pracy”.

Warunki uczestnictwa

Szkolenie jest bezpłatne. Warunkiem przyjęcia Państwa zgłoszenia jest zobowiązanie do uczestnictwa w całym cyklu:

  • zobowiązanie do uczestnictwa warsztacie on-line w piątek 9/07, 17:00-22:00
  • przygotowania na jego podstawie własnej opowieści, w dowolnej formie
  • zobowiązanie do jej prezentacji w środę 22/09 w Małej Wsi (warsztat stacjonarny)

Dla plantatorów i przetwórców superowoców szkolenie jest bezpłatne.

Do tego oferujemy możliwość prezentacji swojej marki podczas sektorowej gali 14 października w Pałacu Mała Wieś (stąd wybór miejsca wrześniowego warsztatu stacjonarnego). Będzie to prawdopodobnie największe branżowe wydarzenia tego roku.

Mamy 20 miejsc. Zapraszamy do rezerwacji. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Kto będzie szkolił?

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.

Zgłoszenia, pytania:

W celu rezerwacji należy na adres czasna@inspiresb.com przesłać: nazwę podmiotu (wskazany link do strony lub fanpage’a), krótką informacje o swojej marce / firmie oraz zobowiązanie do udziału w 3-etapowym projekcie.

Zobowiązuję się do uczestnictwa w warsztacie on-line w piątek 9/07, 17:00-22:00; przygotowania na jego podstawie własnej opowieści i do jej prezentacji podczas warsztatów stacjonarnych w środę 22/09 w Małej Wsi.

Zapisujemy zgłoszenia w kolejności ich otrzymania. Umieszczenie na liście jest jednoznaczne z kwalifikacją.





Poprzedni artykułJak utrzymać wielkość truskawek i poprawić smak?
Następny artykułProducenci jagody kamczackiej zapraszają na swoje plantacje

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj