Jagodowi przetwórcy obsypani nagrodami podczas gali „Złote Innowacje”!

fot. Materiały prasowe


Za nami uroczysta gala „Złote Innowacje FMCG & Retail” – konsumenckiego konkursu, podczas którego wyróżniane są innowacyjne produkty. W tym roku producenci przetworów jagodowych otrzymali aż cztery wyróżnienia w trzech kategoriach i nagrodę główną. Zdobyte nagrody z pewnością przyczynią się do promocji całej branży.

Wyniki tegorocznej edycji poznaliśmy na uroczystym wręczeniu nagród, które odbyło się w piątek, 25 października w Teatrze Kamienica w Warszawie. Nagrody dla przetwórców jagodowych wręczono w kategoriach Polskie superowoce, Bio i Eco oraz – po raz pierwszy – w kategorii Alkohole. Również pierwsze miejsce i tytuł „Złotej Innowacji FMCG” otrzymała firma z branży jagodowej.

Wyjątkowe jagodowe produkty

W tym roku tytuł ten przypadł firmie Nutracevit za Biohaskap FIT Dżem z jagody kamczackiej z BIO stewią. Oprócz głównej nagrody, dżem otrzymał wyróżnienie w kategorii Bio i Eco.

Ponadto wyróżnienia otrzymały następujące jagodowe produkty: Syrop z jagody kamczackiej z miodem – Anna Litwin AGROLIT; Sorbet Truskawkowy z Siedmioma Ziołami – Mateusz Maruszewski, Mój Owoc oraz Młode Wino Mosty Truskawkowe produkowane przez Hannę Kostkowską, Młode Wino Mosty (w kat. Alkohole).

Dla zdrowia

Małgorzata Jaszyk z firmy Nutracevit, właściciela marki Biohaskap podkreśliła, że nagroda jest ukoronowaniem długiej drogi, którą firma przeszła od momentu założenia swojej plantacji jagody kamczackiej. Dodała, że nagrodzony dżem jest w 98% złożony z owoców jagody kamczackiej i jest idealny dla osób ograniczających cukier – delikatna słodycz produktu to zasługa stewii bio. Kolejny atut to wysoka zawartość antocyjanów – w 100g dżemu jest ich aż 360 mg.

Anna Litwin, której syrop z jagody kamczackiej z miodem został nagrodzony wyróżnieniem w kategorii Polskie superowoce zwróciła uwagę na potrzebę odważnego i możliwie jak najczęstszego wychodzenia z produktami jagodowymi do mediów i „w świat” – bo tylko w ten sposób można dziś dotrzeć do konsumentów.

Przybywa świadomych klientów

Hanna Kostkowska, której wytrawne wino owocowe zdobyło wyróżnienie w kategorii Alkohole wskazała, że do niedawna segment owocowych wytrawnych win premium właściwie nie istniał. Obecnie klienci są jednak coraz bardziej świadomi i chętniej sięgają po takie produkty, a konkursy jak ten dają możliwość pokazania się szerszemu gronu odbiorców.

Podobnego zdania jest Mateusz Maruszewski, producent truskawek i właściciel marki Lody z Farmy, której sorbet truskawkowy z dodatkiem 7 ziół zdobył wyróżnienie. Przekonywał, że niezwykle ważne jest wybieranie produktów od lokalnych dostawców i rolników i wspieranie ich, bo często są w stanie zaoferować je w jakości niedostępnej dla produktów wytwarzanych na skalę przemysłową.

Więcej o markach Biohaskap i Lody z Farmy przeczytacie w kolejnym numerze czasopisma „Jagodnik”, w obszernej relacji z Berry Innovation 2024.

„Złote Innowacje FMCG & Retail” to doroczny konkurs, w którym konsumenci wyłaniają najlepsze produkty i usługi uatrakcyjniające rynek spożywczy. W poprzednich edycjach wśród nagrodzonych firm i marek branży jagodowej znalazły się m.in. kampania „Czas na polskie superowoce!” czy firma Aronia Eggert.

fot. Materiały prasowe







Poprzedni artykułW tym sklepie truskawek zimą nie kupisz. Sieć redukuje „ślad węglowy” i wspiera krajowych producentów
Następny artykułTruskawka na Berry Forum 2024 – co dla Was przygotowaliśmy 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj