Gotowi na sprzedaż jagodowych



Zastanawiasz się jak sprzedają owoce najlepsi w branży, interesują cię trendy dotyczące opakowań, chcesz pokazać swoje owoce i nawiązać kontrakty handlowe z odbiorcami z całego świata – to wszystko udaje się dobrze przygotowanym wystawcom i uczestnikom targów Fruit Logistica odbywających się od wielu lat w Berlinie. W rozmowach z wystawcami na pierwszy plan wysuwały się: jakość oferowanych produktów, wiarygodność dostaw, przygotowanie efektownego wizerunku przygotowanej oferty handlowej i to o czym mówi się bardzo dużo oferowanie bezpiecznych dla konsumenta produktów. Jak w tym roku z tymi założeniami prezentowali się tegoroczni uczestniczy berlińskich targów z sektora owoców jagodowych można zobaczyć w przygotowanej z tego wydarzenia fotorelacji.

Borówki na Fruit Logistica

Owocami, które od kilku już lat zaczynają dominować w międzynarodowym obrocie są bez wątpienia borówki. Ich owoce dla wielu z obecnych na targach krajów czy też firm wydają się być wiodącym w sprzedaży produktem, lub w taki sposób są prezentowane. Te modne w handlu niebieskie owoce wydają się magnesem przyciągającą uwagę odwiedzających stoiska handlowe na targach FL. Producenci borówek, jeśli nie już, to zapewne za kilka lat będą musieli zderzyć się z bardzo silną konkurencją na tym rynku, którą wygrać będą mogły podmioty właściwe przygotowane na tą konkurencję.

Truskawki na Fruit Logistica

Gatunkiem, który doskonale wpisuje się w ofertę wielu firm na FL są truskawki. Te owoce dla producentów z takich krajów jak Hiszpania, Portugalia, Maroko czy Holandia, okazują się w czasie berlińskich targów ważnym produktem, który odpowiednio przygotowany dobrze sprzedaje się w czasie Dnia Zakochanych. Oczywiście jest to tylko jeden dzień, ale chętnie wykorzystywany jeśli chodzi o przygotowywaną na ten czas ofertę handlową. Truskawki obok borówek, to dwa najważniejsze gatunki owoców jagodowych, które dominują w ofercie wielu firm handlowych. Dla nich też co roku przygotowuje się wiele innowacji dotyczących opakowań w jakich będą sprzedawane. Coraz więcej oferuje się dla nich opakowań przyjaznych środowisku – warto pamiętać o tym trendzie w rozmowach z firmami przygotowującymi dla nas opakowania na kolejny sezon i mieć możliwość przygotowania ich w takich opakowaniach. Może się to sprawdzić zarówno w sprzedaży lokalnej jak i tej kierowanej na eksport czy do sprzedaży w krajowych sieciach handlowych.







Poprzedni artykułVIII Międzynarodowa Konferencja Borówkowa w 3-dniowej formie
Następny artykułWyzwanie dla świata – ochrona roślin

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj