Fruit Logistica 2023 (FL 2023) już za nami. W chwili gdy opracowuję pierwszą część raportu z targów wciąż nie ma jeszcze oficjalnych informacji dotyczących liczby osób uczestniczących w tym wydarzeniu. Warto jednak wspomnieć, że tegoroczna edycja targów Fruit Logistica po okresie pandemii powróciła do lutowego terminu, w którym tradycyjnie się odbywała w minionych latach. W trakcie odbywających się w dniach 8-10 lutego targów swoją ofertę zaprezentowało około 2610 wystawców z 92 krajów. Wystawcy w dużej części byli zadowoleni z sekwencji oraz jakości rozmów, czy nawet kontraktów zwartych w czasie odbywających się w Berlinie targów.

Sadzonki i owoce

W pierwszej części relacji z FL 2023 chciałbym przedstawić ekspozycję firm zajmujących się sprzedażą sadzonek jagodowych jak i podmiotów, które je nabywają by produkować w oparciu o wysokiej jakości materiał nasadzeniowy owoce premium. W Berlinie można było zapoznać się z ofertą takich właśnie firm i gospodarstw. Reprezentowane były firmy sprzedające świeże truskawki, maliny czy borówki, a więc najbardziej popularne jagodowe na naszym kontynencie. Porozmawiać można było także ze szkółkarzami, których oferta trafia do odbiorców w wielu europejskich krajach, a także do azjatyckiej części Turcji czy afrykańskich państw takich jak Egipt, RPA lub Maroko.









Poprzedni artykułNowe oblicze nawożenia. Mniej ale efektywniej
Następny artykułZainspirowany naturą: nowy wygląd, ta sama sprawdzona jakość

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj