Zwycięzcą w kategorii Fresh Produce (świeżych produktów) został firma Surinver, w kategorii F&V Industry (produkty przemysłu owocowo-warzywnego) firma Syngenta, a w kategorii Sustainability and Commitment Actions (działania na rzecz zrównoważonego rozwoju) zwyciężyła Granda La Palma.
Suriniver nagrodę otrzymał za kremowe i naturalne desery dyniowe z owocami. Jest to pyszne połączenie, które oferuje wyjątkowe smaki o gładkiej i kremowej konsystencji.
Syngenta swoją nagrodę otrzymała za Persicop. Jest to biologiczny utrwalacz azotu pozyskiwany z mikroorganizmów. Rekomendowany jest do stosowania w uprawie warzyw, owoców i cytrusów.
Granda La Palma nagrodę w kategorii działań na rzecz zrównoważonego rozwoju otrzymała za La Parcela – wegański burger z pomidorkami cherry. Jest to zdrowa, zrównoważona i ekologiczna przekąska. Kontrola całego procesu, od siewu po sprzedaż, oraz silne poczucie odpowiedzialności inspirowane gospodarką o obiegu zamkniętym i recyklingiem sprawiają, że ten produkt doskonale wpisuje się w system zrównoważonego rozwoju i zaangażowania w środowisko.
Targi w liczbach
Tegoroczna edycja targów Fruit Attraction organizowanych przez IFEMA MADRID i FEPEX jest najbardziej udaną w swojej historii. Swoją ofertę zaprezentowało w tym roku w Madrycie blisko 1800 firm z 55 krajów na ponad 58 000 m2. Organizatorzy spodziewali się frekwencji na poziomie 90 000 osób ze 130 krajów.
Źródło: www.ifema.es