Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody” z siedzibą w Olchowcu działa od 2011 roku, a od 3 lat posiada nowoczesny obiekt logistyczno-sortowniczy, gdzie przygotowuje owoce do sprzedaży. Dzięki temu może przygotować owoce w sposób jakiego oczekują odbiorcy według standardów jakie wyznaczają certyfikaty GlobalGAP i BRC.
Posiadając nowoczesne linie sortownicze możliwe jest nie tylko dokładne przesortowanie owoców borówki, ale również ich zapakowanie w sposób wymagany przez poszczególnych odbiorców. Tak przygotowane owoce, jak ocenia Dominika Kozarzewska, prezes GP „Polskie Jagody” bez problemu spełniają wymagania odbiorców, również tych zagranicznych.
Grupa z Olchowca w tym sezonie oferowała polskim odbiorcom borówki m.in. pod marką BeFruit (więcej czyt. „Markowe borówki”). Dostępne były one w trzech kategoriach jako Borówka XXL (owoce odmiany ‘Chandler’), borówka standardowa i borówka koktajlowa w supermarketach sieci Auchan. W pozyskiwaniu kolejnych odbiorców, nawet tych z odległych rynków (np. Japonii) pomagają również posiadane tu certyfikaty oprócz GlobalGap są to certyfikaty Tesco Nurture oraz Leaf, a także uzyskany w tym roku certyfikat BRC.