Firma Agronom Berries będąc pionierem w branży owocowej na polskim rynku stale rozwija asortyment oferowanych owoców. W styczniu tego roku wprowadziła do swojej oferty gorącą nowość – białą truskawkę odmiany Florida Pearl. Zbiór rozpoczął się w pierwszych tygodniach stycznia w południowej GrecjiAgronom Berries prowadzi owocną współpracę w zakresie produkcji i sprzedaży sadzonek z firmą Emco Cal, która jest właścicielem odmiany Florida Pearl.

Anna Kielczyk, Prezes Agronom Berries: Widzimy entuzjazm wśród kupców i duże zainteresowanie ze strony rynku Horeca, którzy chętnie wprowadzają innowacje i nietypowe połączenia w swoich daniach. Białe truskawki mają posmak ananasa, dlatego nazywa się je: „pineberry”. Obecnie w produkcji mamy niewielki, 0.50 ha obszar, jednak, jeśli odmiana przyjmie się zarówno pod kątem produkcyjnym jak i handlowym, postaramy się zwiększyć areał, co przełoży się na zaspokojenie potrzeb konsumentów.

Truskawki Florida Pearl w opakowaniach handlowych

Dyrektor handlowy Arkadiusz Widomski dodaje: Pierwszym marketem, do którego dostarczamy białą truskawkę jest sieć sklepów MAKRO. W porozumieniu z odbiorcą postanowiliśmy maksymalnie wyeksponować owoce w pojemnikach o gramaturze 175 gram, aby nie tylko cieszyły podniebienia, ale zaspokajały również aspekty wizualne. Opakowanie posiada charakterystyczną owijką z logo AGRONOM BERRIES.

Jak mówi Paweł Pigoński, Junior Category Manager w Firmie MAKRO Cash and Carry Polska: Makro Polska od początku swojego funkcjonowania na Polskim rynku było odważne i innowacyjne w zakresie wprowadzania do obrotu nowych odmian owoców i warzyw. Truskawka biała odmiany Florida Pearl jest rezultatem partnerskiej, długofalowej i dobrej współpracy z Agronom Berries, ale przede wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów z branży Horeca. Rynek gastronomiczny w Polsce jest bardzo konkurencyjny i kluczem do sukcesu naszych klientów jest wyróżnienie się na rynku jakością i innowacyjnością produktów.

Białe truskawki dostępne w Makro Polska budzą zainteresowanie głównie ekskluzywnych restauracji, cukierni oraz firm cateringowych. Ich właściciele i szefowie kuchni doceniają ich niepowtarzalny – trochę ananasowy posmak oraz oczywiście charakterystyczny, biały, błyszczący kolor owoców Florida Pearl. Mamy plany poszerzania asortymentu o nowe owoce szczególnie w sezonie krajowym jak np.  poziomki czy kolorowe maliny – ponieważ sprzedaż owoców jagodowych rośnie dynamicznie w dwucyfrowym tempie – dodaje Paweł Pigoński.




Poprzedni artykułSztuka nawożenia
Następny artykułBORÓWKI ULUBIONYM SUPEROWOCEM ŚWIATA – wyzwanie szczytu IBO 2023

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj