Pomysł na jagodową kampanię

Działająca w Kalifornii i specjalizująca się w produkcji owoców jagodowych firma California Giant, wraz z rozpoczęciem kolejnego sezonu zbiorów świeżych owoców jagodowych, zachęca do ich spożywania. Ma się do tego przyczynić szeroko zakrojona kampania promująca świeże owoce jagodowe, połączona z konkursem.

California Giant swoją działalność zaczynała w 1970 roku od produkcji truskawek. Z czasem poszerzała asortyment uprawianych gatunków o maliny, jeżyny i borówki. Obecnie to rodzinne przedsiębiorstwo posiada kilka farm zlokalizowanych nie tylko w Kanadzie, ale również w Meksyku, a w przypadku borówek plantacje w Chile, Urugwaju i Argentynie. Rocznie przedsiębiorstwo wprowadza na rynek około 20 mln opakowań z owocami jagodowymi.

Nowy sezon firma rozpoczyna akcją zachęcającą do spożywania świeżych owoców podalt hasłem „Powiew świeżych jagód” (Breath Fresh Berries). Ma ona być połączona z loterią – kupujący opakowania z owocami z logo California Giant można wziąść udział w losowaniu ciekawych nagród. W tym celu konsument musi wysłać zdjęcie obrazujące różne formy spędzania wolnego czasu wraz z kodem z opakowania po zakupionych owocach (można też zeskanować i wysłać kod QR znajdujący się na opakowaniu). Do wygrania są markowe rowery, ochronne kaski i inne cenne nagrody – informuje Cindy Jewell, Dyrektor Marketingu California Giant . Kampania ta rozpocznie się w pierwszy dzień wiosny i będzie kontynuowana przez cały kwiecień. Organizatorzy tej akcji liczą, że w ten sposób uda im się zachęcić konsumentów nie tylko do spożywania świeżych owoców jagodowych, ale również aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.

 

na podstawie freshplaza.com





ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here