Pomysł na jagodową kampanię




Działająca w Kalifornii i specjalizująca się w produkcji owoców jagodowych firma California Giant, wraz z rozpoczęciem kolejnego sezonu zbiorów świeżych owoców jagodowych, zachęca do ich spożywania. Ma się do tego przyczynić szeroko zakrojona kampania promująca świeże owoce jagodowe, połączona z konkursem.

California Giant swoją działalność zaczynała w 1970 roku od produkcji truskawek. Z czasem poszerzała asortyment uprawianych gatunków o maliny, jeżyny i borówki. Obecnie to rodzinne przedsiębiorstwo posiada kilka farm zlokalizowanych nie tylko w Kanadzie, ale również w Meksyku, a w przypadku borówek plantacje w Chile, Urugwaju i Argentynie. Rocznie przedsiębiorstwo wprowadza na rynek około 20 mln opakowań z owocami jagodowymi.

Nowy sezon firma rozpoczyna akcją zachęcającą do spożywania świeżych owoców podalt hasłem „Powiew świeżych jagód” (Breath Fresh Berries). Ma ona być połączona z loterią – kupujący opakowania z owocami z logo California Giant można wziąść udział w losowaniu ciekawych nagród. W tym celu konsument musi wysłać zdjęcie obrazujące różne formy spędzania wolnego czasu wraz z kodem z opakowania po zakupionych owocach (można też zeskanować i wysłać kod QR znajdujący się na opakowaniu). Do wygrania są markowe rowery, ochronne kaski i inne cenne nagrody – informuje Cindy Jewell, Dyrektor Marketingu California Giant . Kampania ta rozpocznie się w pierwszy dzień wiosny i będzie kontynuowana przez cały kwiecień. Organizatorzy tej akcji liczą, że w ten sposób uda im się zachęcić konsumentów nie tylko do spożywania świeżych owoców jagodowych, ale również aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.

 

na podstawie freshplaza.com







Poprzedni artykułPraktycznie o aminokwasach
Następny artykułNa wzór hiszpański

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj