Jagodowa oferta na targach w Karlsruhe

Hodowcy z firmy Flevo Berry i przedstawiciele współpracujących z nią szkółek w czasie prezentacji nowej późno dojrzewającej odmiany truskawek o nazwie Magnus


Tegoroczną edycję targów ExpoSE i expoDirekt odbywające się w dniach 22-23 listopada można uznać za bardzo udaną. Swoją ofertę zaprezentowała rekordowa liczba wystawców – 454 z 14 krajów. Truskawkowo-szparagowe targi połączone z zyskującą na znaczeniu ofertą sprzedaży bezpośredniej okazują się sprawdzoną formułą, którą kolejny raz odwiedziło około 7000 osób. Na uwagę zasługują wyniki konkurs na najbardziej innowacyjny produkt targów, w którym wyróżniono m.in. polską firmę SoFruPack za nowy model opakowania kartonowego z plastikową przykrywką.

 







Poprzedni artykułCzas na dywersyfikację geograficzną eksportu
Następny artykułTechnologie i innowacje: uprawa i przetwórstwo jagód już 14-15 grudnia we Lwowie