Fruitness, enjoy it! W Polsce – rozmowy o branży owocowo-warzywnej

Fruitnes enjoy it


Fruitnes enjoy itEuropejski projekt poświęcony promowaniu spożycia owoców w niektórych krajach – między innymi w Polsce – dotarł do Warszawy, gdzie odbyło się spotkanie z dziennikarzami i przedstawicielami branży, poświęcone znaczeniu promocji w punktach sprzedaży, która ma dać impuls do zakupu danego produktu.

Trwa projekt „Fruitness, Enjoy it!”, realizowany jest pod patronatem CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych), współfinansowany przez Unię Europejską oraz włoskie Ministerstwo Rolnictwa i Leśnictwa w celu stymulowania spożycia owoców w Polsce, Danii, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Szwecji. W ramach dobiegającego w tym roku końca programu, właśnie w Polsce odbyła się spotkanie, którego tematem były visual merchandising i nowoczesny model promocji w punktach sprzedaży, który miał działać jako katalizator, powodując wzrost zainteresowania konsumenta danym produktem dając mu równocześnie impuls do zakupu określonych owoców i warzyw. W spotkaniu, które odbyło się w Warszawie 5 marca, uczestniczyli dziennikarze, handlowcy oraz przedstawiciele instytucji naukowych.

Polska należy do krajów, które począwszy od roku 2006 do chwili obecnej wykazały największe zainteresowanie tematyką i treściami projektu “Fruitness, Enjoy it! – mówił Federico Milanese, odpowiedzialny za umiędzynarodowienie projektu realizowanego przez CSO. Wskazują na to również dane dotyczące dostępu do strony internetowej www.fruitness.eu oraz pochodzenie fanów strony www.facebook.com/MrFruitness na portalu Facebook. Uznaliśmy więc za ważne spotkanie z tymi, którzy razem z nami dzień po dniu zaangażowani są w ogromne wyzwanie, jakim jest zachęcanie osób do spożywania większej ilości owoców i warzyw oraz wprowadzenia zdrowszych nawyków żywieniowych – podsumował.

W spotkaniu w Warszawie udział wzięli również wiodący włoscy producenci, którzy mieli okazję podyskutować z obecnymi na spotkaniu polskimi operatorami rynku owocowo-warzywnego. Rozmawiano nie tylko o projekcie „Fruitness, Enjoy it!”, ale również ważnych cechach branży owocowo-warzywnej w krajach śródziemnomorskich oraz możliwościach realizowania działań, które pozwolą zwiększyć sprzedaż tych produktów. Spotkanie było również okazją do przedstawienia informacji na temat produkcji i handlu owocami i warzywami w Polsce – kraju, w którym owoce uprawia się na powierzchni około 420 000 hektarów

Więcej informacji na: www.fruitness.eu







Poprzedni artykułEnvidor® 240 SC- nowa rejestracja w sadach i jagodnikach
Następny artykułW Hiszpanii truskawki cały czas droższe niż przed rokiem

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj