Strona główna aktualności O brandingu na Konferencji Borówkowej 2016

O brandingu na Konferencji Borówkowej 2016



Co może mieć wspólnego promocja borówek z handlem winami i Dniem Świstaka? Okazuje się że bardzo dużo. Można się będzie o tym przekonać uczestnicząc w Konferencji Borówkowej 2016, która odbywać się będzie 3-4 marca w Ożarowie Mazowieckim. Zapraszamy już teraz do rejestracji.

Jak wspólnie możemy budować sukces borówki?
Po pierwsze odejść od „specyfiki naszej branży” i zacząć korzystać z doświadczeń całych kategorii, które znalazły się w podobnej sytuacji – spadek marż, nieodkryta atrakcyjność dla młodych konsumentów, przyblakły lub niekreowany wizerunek, silna aktywność kategorii konkurencyjnych czy po prostu nowa konkurencja we własnej (goście z Chin i Chile będą na naszej konferencji).
Warto potraktować jako benchmark kulturę produkcji i promocji wina. Czym bowiem ludzie więcej będą wiedzieli o borówkach, czym będą one postrzegane jako ciekawsze, istotniejsze i bardziej „skomplikowane” tym lepiej. Chodzi o świadomość jak się je uprawia, kryteriów oceny i walorów. Warto przyjrzeć się Beaujolais Nouveau i wielu innym markom, które potrafiły zbudować oczekiwanie na swój sezon, często odliczać do daty jego rozpoczęcia.
Jest sens byśmy jako stworzyli medialne wydarzenie, którego idea przypomina Groundhog Day, Dzień Świstaka. Jakiś medialny pretekst do powstania setek materiałów i artykułów. Ciekawym benchmarkiem są tu rytuały związane z rozpoczęciem sezonów, teraz np. sezonu zakupów świątecznych i wyprzedaży. Przykłady krajów, w których do dziś nikt nie wie kiedy się one zaczynają oraz tych w których 100 mln ludzi wie i się do tego dnia szykuje.
Maciej Dolata INSPIRE smarter branding twarzTe właśnie zagadnienia na Konferencji Borówkowej 2016 omówi Maciej Dolata, partner zarządzający w INSPIRE smarter branding, agencji strategicznej w obszarze budowania marki, a także konsultant wielu projektów dotyczących brandingu produktowego, korporacyjnego oraz marketingu terytorialnego.
Padnie rekomendacja umówienia się na datę rozpoczęcia sezonu. Padnie ta data!
Po co? By wszyscy, pięknie się różniąc, co do tej jednej rzeczy byli zgodni i aby ją komunikowali. Ustalimy na Konferencji Borówkowej kiedy naród ma iść po pierwsze borówki tego roku. A dzień później handel ma oszaleć. Czy można nie być w Ożarowie?!

Zapraszamy do rejestracji!







Poprzedni artykułDziś rozpoczynają się targi Fruit Logistica
Następny artykułDziś polska borówka podbija świat. Jutro wymaga dobrej współpracy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj