Włoskie targi Macfrut organizowane przez Cesena Fiera w Rimini cieszą się coraz większym zainteresowaniem. W tym roku w centrum uwagi będzie nakierowania na wymianę międzynarodową oraz innowacyjność. Impreza odbędzie się w dniach 14-16 września.

Duże zainteresowanie

Już wcześniej organizatorzy informowali, że jesienią do Włoch zawitają reprezentanci kilkuset podmiotów skupujących owoce. Teraz wydaje się jednak, że liczba ta może przekroczyć magiczną barierę 1000. Wśród nich nie zabraknie najważniejszych graczy w branży, takich jak Aartsenfruit BV, Univeg, Roveg, Cool Fresh Group, Gava Grup, Carrefour, Al Jazeerah Supermarkets, NRTC, Metro, Total Import, Grupo ARC Eurobanan, Staay Food Group, Grupo Hermanos Fernandez Lopez, Camposol and Levarht. Sprawi to że silnie reprezentowana będzie Europa, Południowa Ameryka, Północna Afryka, Bliski Wschód i Azja, a warto pamiętać, że lista uczestników nie jest jeszcze zamknięta, choć dostępnych miejsc wystawowych zostało już bardzo niewiele.  Obecnie zajmujemy się wciąż zapraszaniem firm i instytucji na targi. Przyznać należy, że zainteresowanie jest naprawdę spore. Wyrazem tego jest długa lista prestiżowych firm, które już potwierdziły swą obecność. Naszym celem jest, by w wydarzeniu uczestniczyło co najmniej 1000 kupców. Macfrut stale się rozwija i w tym roku ogółem będziemy mieli co najmniej 100 wystawców więcej niż na zeszłorocznej edycji. Na tę chwilę wyprzedano ok. 95% powierzchni przeznaczonej na ekshibicje – mówi Renzo Piraccini, Prezydent Cesena Fiera.

Zakres oddziaływania i nowości

Wydarzenie jest dedykowane wszystkim podmiotom, które zajmują się owocami od chwili ich powstawania na polu aż do chwili, gdy trafiają do ich końcowego odbiorcy detalicznego. Dlatego przez trzy pełne dni kontakty będą mogli nawiązywać importerzy i eksporterzy, dystrybutorzy, a także kupcy oraz firmy działające na dużą skale w sprzedaży detalicznej. Swą obecność zapowiedziały także firmy zaopatrujące branżę w rozwiązania technologiczne. Można będzie więc zobaczyć maszyny do sortowania, pakowania czy kalibrowania owoców.

Na przestrzeni kilku następnych dni Macfrut zamierza uruchomić specjalną platformę dla wystawców, która umożliwiać będzie im kontakty on-line. Narzędzie proste w obsłudze pozwoli na nawiązanie współpracy z protagonistami z branży owocowej, ułatwi kontakty podczas targów. Zostało opracowane tak, by łatwiejsze stało się zaplanowanie i przygotowanie spotkań, a także wykorzystanie wszelkich innych sprzyjających okoliczności, które niosą ze sobą globalne targi branżowe, takie jak Macfrut.

Źródło: targi Macfrut







Poprzedni artykułNawożenie i pielęgnacja truskawek po skoszeniu liści – FILM
Następny artykułTruskawki w Południowym Tyrolu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj