Już jutro rozpoczynają się targi Fruit Logistica, które w Berlinie potrwają od 5 do 7 lutego. W tym największym handlowym wydażeniu poświęconemu sprzedaży owoców i warzyw będą uczestniczyć goście ze 130 krajów. Tegorocznym krajem partnerskim jest Ekwador. Nowością tegorocznego wydarzenia będzie nagroda FLARE dla najlepszej sprzedaży detalicznej. Jak zwykle przyznane będą nagrody FRUIT LOGISTICA Innovation Award, na uwagę zasługują tutaj jednostkowe opakowania SoFruMiniPak® EcoView, oferowane przez polską firmę SoFruPak. Polskie firmy skupione będą w Hali B City Cube, gdzie szczególnie zapraszamy wszystkich odwiedzających targi Fruit Logistica.
Podczas targów Fruit Logistica 2020 swoją ofertę zaprezentuje 3300 wystawców z 93 krajów. Odbywające się w Berlinie wydarzenie to doskonałe miejsce, gdzie prezentowana jest szeroką gama najwyższej jakości świeżych owoców i warzyw docierających obecnie na rynek międzynarodowy.
Odwiedzający targi mogą odkrywać nowatorskie rozwiązania, które pokazują trendy i wyzwania jakie stawiane są w sprzedaży owoców i warzyw. Jak pokazuje raport trendów Fruit Logistica 2020, rosnąca liczba nabywców i konsumentów poszukuje zrównoważonych modeli dostaw, które rozwiązują takie problemy, jak zmiany klimatu i społeczna odpowiedzialność biznesu. W rezultacie firmy produkujące świeże produkty mogą uzyskać kluczową przewagę handlową, jeśli mogą zapewnić, że produkty są uprawiane, pozyskiwane i dystrybuowane w bardziej etyczny i przyjazny dla środowiska sposób. Wielu dostawców i usługodawców wystawiających się w Berlinie wydaje się bardziej niż gotowych na skorzystanie z tej okazji.
Jak wyjaśnia Madlen Miserius, starszy menedżer produktu w FRUIT LOGISTICA, impreza przyciąga coraz większą liczbę wystawców o dużym potencjale rozwoju ich firmy. W ciągu najbliższych trzech dni spotkasz najlepszych w globalnym handlu świeżymi produktami. Otrzymasz najlepszy wgląd, poznasz najlepsze innowacje i skorzystasz z najlepszych możliwości nawiązywania kontaktów. Mówiąc najprościej, będziesz mógł robić najlepszy interes! – informuje Madlen Miserius
Zmiana na lepsze
Bycie najlepszym, jeśli chodzi o zrównoważony rozwój, jest tematem wiodącym na światowej wystawie handlu owocami i warzywami. Było to bardzo widoczne podczas oficjalnego przeglądu mediów, podczas którego skoordynowane działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i zaangażowanie w innowacje pojawiły się jako kluczowe trendy na tegorocznym pokazie. Tematy te będą się wyróżniać na wyjątkowych imprezach i nagrodach, dzięki czemu FRUIT LOGISTICA jest terminem imprezowym w kalendarzu biznesowym dla odwiedzających to wydarzenie ze 130 krajów na całym świecie.
W hali 9 nowy 44-minutowy format Smart Horticulture Global ma na celu skoncentrowanie się na takich zagadnieniach, jak zintegrowane zarządzanie szkodnikami, rolnictwo pionowe oraz robotyka i sztuczna inteligencja. Gdzie indziej wystawcy i goście branżowi mogą uzyskać porady ekspertów na najważniejsze tematy branżowe na forum Fresh Produce w hali B / CityCube; poznać innowacyjne produkty i koncepcje w Future Lab (hala 27); dowiedzieć się o problemach wpływających na sieci dystrybucyjne w Logistics Hub (hala 26); i zobacz technologie jutra na etapie technologicznym (hala 9).
Inwestowanie w ludzi i dbanie o ich rozwój stanowi niezwykle ważny element w obrazie zrównoważonego rozwoju na targach FRUIT LOGISTICA 2020: zaangażowanie wydarzenia w promowanie roli kobiet trwa nadal wraz z powrotem Globalnej Sieci Kobiet, podczas gdy salon sieci w hali 10.1 zmieni się w nowy Obszar Karier FRUIT LOGISTICA w piątek, 7 lutego, oferujący oferty pracy i inne możliwości dla studentów, absolwentów, młodych specjalistów lub doświadczonych ekspertów.