Ostatni z pomysłów, ale chyba nie najgorszy. Jest w nim ogromny potencjał. Dajmy rodakom możliwość spróbowania pierwszych borówek. Naszym sympatykom, smakoszom, ludziom opiniotwórczym, blogerom. Mamy na to ciekawy pomysł, patent, który świadomie już rok temu nazwaliśmy Borówkowym Weekendem.
Będziemy promować restauracje wskazane przez Plantatorów. Układ prosty: plantator dostarcza owoce (np. 2 kg), a restauracja opracowuje borówkowe menu na weekend 1-2 LIPCA. Sprzedaje pierwsze borówkowe desery, koktajle, ciasta i dania. Zarabia na swojej pracy i pomysłowości.
Wystarczy, że kilkunastu producentów dostarczy tak niewielką ilość owoców do zaprzyjaźnionych lokalnych restauracji a jako branża będziemy mogli wysłać komunikat: rozpoczynamy zbiory i zapraszamy na degustacje w całej Polsce. Tak będzie.
Twoja ulubiona knajpka może być wśród nich. Możecie zorganizować to dla swoich kontrahentów, pracowników, dla sąsiadów lub po prostu dla lokalnej społeczności. Kupić kilka KOSZULEK dla załogi, no i dostarczyć trochę owoców. My będziemy tą Waszą imprezę promować.
Już dziś zapraszamy na warszawską Pragę Północ. Do Centrum Zarządzania Światem (Okrzei 26, www.facebook.com/pg/centrumswiatacom/about/). Tam będziemy i w tym roku. To jest miejsce #1, ale szukamy wielu innych.
1 lipca 2016 wspólnie udało nam się zorganizować degustacje borówek przygotowane przez zawodowych kucharzy. W zamian za 2 kg owoców, kilka koszul z nadrukiem „1 lipca” dla kelnerów i promocję miejsca na fanapage’u akcji – otrzymaliśmy możliwość zaproszenia konsumentów już 1 LIPCA. To patent, który chcemy wykorzystać i w tym roku.
Chcemy być wszędzie. Będziemy mobilizować Was ogłaszając, w jakim województwie będzie organizowany Borówkowy Weekend. Czy to jest woj. Mazowieckie? Kto drugi? Kto podejmie wyzwanie. Jaka Grupa Plantatorów zorganizuje to u siebie?
Spostrzeżenie jest bardzo proste: 16 restauracji wskazanych przez Plantatorów i zakontraktowanych na podobnej zasadzie (borówkowe menu na pierwszy weekend lipca w zamian za owoce, miejsce na liście zapraszanych miejsc) stworzy ciekawą, ogólnopolską ofertę. Da Państwu możliwość realnego zaproszenia rodaków.
Takie podejście to synergia osiągana prostymi metodami. Pozwoli nam się integrować i pokazać, jak można promować borówkę i siebie na lokalnym rynku. Zróbmy to. Zaprezentujmy. Kto jak nie my?!
Więcej informacji na Facebook’u. Kliknij, polub i zobacz jak fajnie to zaczyna wyglądać – www.facebook.com/dzienpolskiejborowki
Kontakt: Katarzyna Grzegrzółka-Parafiniuk, +48 606 717 271, dzienpolskiejborowki@gmail.com