Borówki z Chile na rynku chińskim

ProChile, Tmall.com, borówka, borówka w Chinach, Chilean Blueberry Committee


Pod koniec listopada ruszyła kampania promująca borówki i inne owoce pochodzące z Chile na chińskim rynku. Tym razem Chilijskie Stowarzyszenie Borówkowe (Chilean Blueberry Committee) postawiło na promocję internetową kierując swoje produkty do sprzedaży za pośrednictwem portalu Tmall.com.

Kampania jest efektem współpracy kilku chilijskich organizacji skupiających producentów i eksporterów owoców z Chile (m.in. Chilean Blueberry Committee), Ambasady Chile w Chinach i działającego tam biura handlowego ProChile. Za pośrednictwem portalu internetowego Tmall.com promowana i sprzedawane są świeże borówki, wiśnie i owoce morza pochodzące z Chile. Portal Tmall.com należy do grona najpopularniejszych w Azji (za jego pośrednictwem zakupy dokonuje 180 mln konsumentów) jest na 47 pozycji najczęściej odwiedzanych stron internetowych na świecie i pod względem popularności zajmuje 8 miejsce w Chinach. Bardzo popularne są zakupy dokonywane za jego pośrednictwem. Korzyści będą obustronne – zarówno dla eksporterów z Chin jak też właścieli portalu, za którego pośrednictwem można będzie kupić smaczne i zdrowe owoce. Kampanię rozpoczęto na miesiąc przed rozpoczęciem Roku Księżycowego w Chinach, który podobnie jak Boże Narodzenie w krajkach Europejskich i obu kontynentach Ameryki sprzyja większej konsumpcji żywności i sięganiu po bardziej wyszukane produkty.







Poprzedni artykułJaka będzie przyszłość branży przetwórczej? cz. III – rynek
Następny artykułZimą na plantacji borówek w Białusach

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj