Sezon coraz bliżej, a plantacje coraz ładniejsze. Nie zwlekajcie! Telefony w dłoń, wykorzystajmy nasze 5 minut!

Gorąco namawiamy by pokazać pracę i pasję plantatorów. W formie zdjęć lub krótkich filmów. Kupcie KOSZULKI i do dzieła. Zasada jest prosta: plantatorzy, nasi pracownicy, nasi rodzice i dzieci – ubierają się w KOSZULKI 1 LICPA, a gości na plantacji prosimy by ubrali się jak kibice.

Każdy w domu ma jakiś atrybut kibica – flagi, koszulki reprezentacji, trąbki. Zaproście przyjaciół, sąsiadów, kolegów ze szkoły. Planujcie to teraz. Jeszcze mamy chwilę czasu. Najlepsze zdjęcia tylko na plantacjach.

Oryginalną okazją do wspólnych grupowych zdjęć w KOSZULKACH będzie 10 czerwca (sobota), mecz Eliminacji Mistrzostw Świata Polska – Rumunia.

Przyślijcie efekt lub pokażcie go na swoich stronach i/lub w mediach społecznościowych (na Facebooku, Instagramie itp.). Udostępnimy je. Możecie promować taki post, u siebie lub na fanpage 1 LIPCA. Niewielka kwota może być dla Waszej plantacji świetną kampanią, tuż przed sezonem.

Obok zdjęć napiszcie kilka zdań o borówkach. To co Wam wydaje się najważniejsze w ich uprawie. O ich walorach, o tym dlaczego świat oszalał na ich punkcie? Napiszcie nawet jako komentarz do filmiku, który przecież nie musi przegadany. Może pokazać klimat plantacji. To też jest ciekawe. Tego też mieszczuchy nie widziały, a powinny. Pamiętajmy, że zwracamy się do konsumentów i że chcemy ich zaciekawić. Zdziwić, zaintrygować, zauroczyć. Jak najprostszym językiem.

„Opowiedzmy o borówkach, jak 4-letniemu dziecku” – w ten sposób przypominać będziemy o tym, że filmy powinny być krótkie. Jeden przekaz, a słowa proste. Listę tematów, które aż się proszą by przybliżyć konsumentom prezentowaliśmy w tekście pt. 1 LIPCA na Facebooku (kliknij ten link)

Fanpage 1 LIPCA to miejsce, w którym chcemy edukować konsumentów. Na razie ciągle jest na nim więcej informacji dla plantatorów (widać, że organizatorzy zagrzewają do boju), ale to się szybko będzie zmieniało. Już teraz odbiorcom tych komunikatów są branżowcy, kupcy, branżowe media (a jakże), potem ludzie opiniotwórczy – pasjonaci kuchni, blogerzy kulinarni. Jest na kim robić wrażenie. A efekt synergii pomoże całej branży.

Oto grafiki, które promują wśród plantatorów robienie zdjęć i filmów. Nasze dzieciaki w towarzystwie kolegi, który (jeszcze) o borówkach mało wie.

Oto link do filmu, który oglądaliśmy podczas tegorocznej Konferencji Borówkowej. Wielkie zaproszenie dla wszystkich plantatorów i dobry przykład prostej formy, treści i języka –

 

Kup KOSZULKĘ-cegiełkę i bądź częścią odliczania (kliknij ten link)

Pokaż swoją plantacje i opowiedz Polakom o borówkach jak 4-letniemu dziecku. Więcej informacji: Katarzyna Grzegrzółka-Parafiniuk, +48 606 717 271, dzienpolskiejborowki@gmail.com







Poprzedni artykułGiełda truskawkowa w Goławinie – nieśmiałe początki
Następny artykułZwalczanie szarej pleśni i zamierania pędów w uprawie malin – Malinowe Factory 2017

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj