W sezonie 2014 Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody”, producentów owoców jagodowych – głównie borówki amerykańskiej, wprowadziła na rynek markę „BeFruit”. Borówki z tym brendem można było w tym sezonie kupić w supermarketach sieci Auchan oraz Simply Market.
Gama produktów obejmuje „borówki XXL” – bardzo duże owoce odmiany 'Chandler’,
borówki standardowe oraz „borówki koktajlowe” – najmniejsze i bardzo słodkie, doskonałe do ciast i deserów. Pod marką „BeFruit” oferowany jest także świeżo tłoczony, pasteryzowany sok z borówek, nie zwierający żadnych dodatków. W przyszłości planowane jest poszerzenie oferty o inne owoce jagodowe oraz ich przetwory.
Nowoczesny design etykiety nawiązuje do owoców jako źródła pozytywnej energii. Nazwa i charakter nowej marki mają za zadanie kreować modę na jedzenie owoców i zachęcać do włączenia borówek do codziennego jadłospisu.
Borówki zawierają bardzo dużo przeciwutleniaczy, flawonoidów, kolagenu oraz innych bezcennych składników, które zapobiegają nadciśnieniu, chorobom układu krążenia i nowotworom, miażdżycy, regulują poziom cholesterolu, poprawiają koncentrację i wzrok, a nawet ujędrniają naskórek. Wszystkie te zalety posiada również świeżo tłoczony sok z borówek.
Na podstawie informacji prasowej GPO „Polskie Jagody”. Więcej informacji: www.be-fruit.pl