Markowe borówki



W sezonie 2014 Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody”, producentów owoców jagodowych – głównie borówki amerykańskiej, wprowadziła na rynek markę „BeFruit”. Borówki z tym brendem można było w tym sezonie kupić w supermarketach sieci Auchan oraz Simply Market.

Gama produktów obejmuje „borówki XXL” – bardzo duże owoce odmiany 'Chandler’,

Pod marką BeFruit oferowane są również soki z owoców borówki

borówki standardowe oraz „borówki koktajlowe” – najmniejsze i bardzo słodkie, doskonałe do ciast i deserów. Pod marką „BeFruit” oferowany jest także świeżo tłoczony, pasteryzowany sok z borówek, nie zwierający żadnych dodatków. W przyszłości planowane jest poszerzenie oferty o inne owoce jagodowe oraz ich przetwory.

Nowoczesny design etykiety nawiązuje do owoców jako źródła pozytywnej energii. Nazwa i charakter nowej marki mają za zadanie kreować modę na jedzenie owoców i zachęcać do włączenia borówek do codziennego jadłospisu.

Borówki zawierają bardzo dużo przeciwutleniaczy, flawonoidów, kolagenu oraz innych bezcennych składników, które zapobiegają nadciśnieniu, chorobom układu krążenia i nowotworom, miażdżycy, regulują poziom cholesterolu, poprawiają koncentrację i wzrok, a nawet ujędrniają naskórek. Wszystkie te zalety posiada również świeżo tłoczony sok z borówek.

Na podstawie informacji prasowej GPO „Polskie Jagody”. Więcej informacji: www.be-fruit.pl







Poprzedni artykułKomunikat XXII z dnia 29 września 2014 dla Grupy Truskawkowej Osadkowski SA – Przygotowanie plantacji truskawek do zimy
Następny artykułW szkółce przed „wykopkami”

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj