Stymulacja rozwoju systemu korzeniowego

W tym roku w ramach projektu Malinowe Factory zastosowano trzy razy produkt o nazwie Goemar Goteo. Jest to preparat aktywujący wzrost i rozwój systemu korzeniowego oraz pobieranie składników mineralnych. Poprawia ukorzenianie, przyspiesza wznowienie wzrostu po posadzeniu. Przeznaczony jest do podlewania i opryskiwania dolistnego.

 

3 KOMENTARZE

  1. Żeby było jasne uważnie śledzę projekty Malinowe Factory od 2014 – bardzo ciekawe, dużo świetnych informacji. Jednak….
    Uprawa malin to również przedsięwzięcie biznasowe. Tutaj absolutnie wszystko finansują sponsorzy w zamian za reklamę. I OK! Ale gdyby spróbować pokusić się o odrobinę obiektywizmu, może jakaś analiza ekonomiczna, gdzie przy takich nakładach – sadzonki, nawożenie, śor, stymulatory, …. i wszystkie tzw „zalecenia dla” – znajduje się granica opłacalności produkcji ?
    Powszechnie powtarzana prawda jest taka, że na sadownictwie i rolnictwie zarabiają dostawcy nawozów i śor – może taka obiektywna analiza ekonomiczna byłaby również korzystna dla sponsorów – może uwiarygadniałby ich i ich produkty ?

    • Witam
      Dziękuję za ten głos. Postaramy się przygotować takie zestawienie biznesowe na finałowe spotkanie, które w tym roku prawdopodobnie będzie odbywać w ostatnią niedzielę października.

  2. Mam taką propozycję dla ludzi którzy gadają do kamery. Zanim to zrobicie idźcie na szkolenia medialne bo Wasze wypowiedzi są wręcz żałosne, językowo niedbałe, wręcz graniczące z wtórnym analfabetyzmem, nie potraficie sklecić ani jednego zdania niejąkając się, wstawek typu aaaaaaaaaaaaa, eeeeeeee, yyyyyyyyyyyy jest więcej niż rzeczowych słów… i mlaskanie do mikrofonu, niektórzy nawet głośno przełykają. Ten problem dotyczy 95% występujących tu „aktorów”. W ogóle nie potraficie posługiwać się rekwizytami. To jak trzymacie opakowania prezentowanych produktów dowodzi, że przed kamerę trafiliście zupełnie przypadkowo. Czy naprawdę tak trudno jest przygotować tekst, nauczyć się go, wypowiedzieć kilka razy przed lustrem, obejrzeć siebie samego, ocenić a następnie poprawić wystąpienie?

    Sponsorami „Malinowego Factory” są bogate firmy – może ich działy PR oprócz zachwalania w ulotkach produktów jako magiczne może poświęciłyby kilka chwil temu co się dzieje w kwestiach wideo? To także wizerunek.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.