Spotkanie truskawkowo-szparagowe w Messe Karlsruhe

Hodowcy z firmy Flevo Berry i przedstawiciele współpracujących z nią szkółek w czasie prezentacji nowej późno dojrzewającej odmiany truskawek o nazwie Magnus



Już w dniach 21-22 listopada odbędzie się kolejna edycja międzynarodowych targów truskawkowo-szparagowych – ExpoSE połączonych z targami marketingu bezpośredniego – expoDirekt. Targi odbywać się będą w w Messe Karlsruhe Niemcy.
W ich trakcie będzie można zobaczyć innowacyjne produkty i usługi w zakresie uprawy szparagów, owoców jagodowych oraz warzyw polowych i marketingu bezpośredniego. Swoją ofertę zaprezentuje ponad 460 wystawców z 14 krajów. Warto zwrócić uwagę również na sektor sprzedaży bezpośrednie, który w ramach targów expoDirekt stał się największym niemieckim wydarzeniem w tym sektorze.

Stowarzyszenie Południowoniemieckich Szparagów i Plantatorów Truskawek (Verband Süddeutscher Spargel- und Erdbeeranbauer e. V., VSSE)), organizator tego duetu wystawienniczego, informuje o rekordowej edycji targów w 2017 roku, kiedy to swoją ofertę zaprezentowało 454 wystawców. Około 21 procent wystawców pochodzi z zagranicy. W przypadku 54 firm Holandia jest najliczniej reprezentowanym krajem, w następnej kolejności są wystawcy z Francji, Włoch, Szwajcarii i Polski. W tym roku 58 wystawców zaprezentuje się po raz pierwszy na targach. Ponieważ wczesne zbiory i ochrona zbiorów mają coraz ważniejsze znaczenie stąd zapewne kilka nowych wystawców z tego sektora, a będą nimi: FS Europe z Norwegii, Geo Polska i Viale EE z Polski oraz LL Industrie z Francji. Rosnące średnie temperatury i pogłębiająca się susza skłaniają do wprowadzania rozwiązań optymalizujących nawadnianie upraw. Z tego sektora po raz pierwszy obecne będą: Bevo, HÜCOBI, Ladotec oraz Waldis Swiss, kóre po raz pierwszy zaprezentują swoje opryskiwacze i systemy nawadniające na targach ExpoSE. W przypadku marketingu bezpośredniego w rolnictwie pojawiają się nowi wystawcy, którzy poszerzają asortyment produktów, na przykład o specjały od Amorelli Kirsch-Manufaktur, Spelten Krautfabrik lub Presswerk Die Ölmanufaktur. Firmy Kioske i Strüwer zaprezentują swoje automaty do sprzedaży po raz pierwszy na targach expoDirekt.
Po burzliwym sezonie nasz targowy duet jest koniecznością dla branży, w której producenci szparagów i owoców jagodowych mogą uzyskać informacje na temat innowacyjnych rozwiązań, aby ich produkcja była jeszcze bardziej wydajna. Wszystkie spektra upraw w połączeniu z marketingiem bezpośrednim pozwolą znaleźć wiele interesujących dla każdego gospodarstwa rozwiązań. Targom towarzyszą również panele konferencyjne – wyjaśnia Simon Schumacher, rzecznik prasowy VSSE.

30. Dzień Szparagów
Dzień szparagów odbędzie się 21 listopada 2018 roku od godz. 13.00 w Messe Konferenz Center (centrum targów). W jego trakcie prelegenci ze świata nauki, doradztwa i praktyki przedstawiają najnowsze informacje z zakresu uprawy tego warzywa. Doroczny Dzień Szparagów jest organizowany przez Komisję Regionalną w Karlsruhe i Urząd Dzielnicy w Karlsruhe. Pełny program dostępny jest na stronie http://www.expo-se.de/vortraege-foren/spargeltag/.

8. Forum Direct Marketers

Operatorzy gospodarstw rolnych i sprzedawcy mogą uzyskać cenne informacje na temat sprzedaży rolnej w dniu 22 listopada 2018 r., od godz. 13.00, w czasie forum Direct Marketers Forum organizowanego przez magazyn branżowy „HOFdirekt”. Więcej informacji będzie dostępne wkrótce na stronie https://www.expo-se.de/vortraege-foren/direktvermarkterforum/.

The Best od 2018

Warto zwrócić uwagę również na ogłoszenie konkursu Best of 2018, które odbędzie się 21 listopada, po otwarciu targów o godzinie 10, w hali 2. Wtedy też przyznane zostaną nagrody na najbardziej innowacyjne produkty targów expoSE i expoDirekt.

Przypominamy, że bilet wstępu można zarezerwować online.









Poprzedni artykułMalinowe piwo nie tylko we Wrocławiu. Premiera już w najbliższy piątek
Następny artykułLaureaci pierwszego losowania w loterii prenumeratorów. WYNIKI

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj