Kto znacznie sezon 2017? Kto zapisze się w naszej historii? Do kogo już zawsze będziemy porównywać reakcje na smak pierwszych borówek w kolejnych latach?!

Borówkowy sezon zaczniemy razem. Prawdopodobnie w centrum Warszawy. Kulminacją eventu 1 LIPCA będzie degustacja pierwszych owoców przez dzieci polskich plantatorów. Do pierwszoplanowej roli chcemy znaleźć najmłodszego plantatora! Jest poszukiwany!

Najmłodsze dziecko w branży, najmłodsze, które zdolne jest siedząc na rękach rodzica sięgnąć pod borówkę i wpakować ją do ust. To potrwa kilka sekund i będzie bardzo medialne. Świetnie wyjdzie na zdjęciach i będzie na tyle krótkie (sprawne), że może przebić się do news’ów telewizyjnych. Pytanie: kto będzie?

 

Ten brzdąc prawdopodobnie nie będzie jeszcze sam chodził. Tak zakładamy. No bo ma być najmłodszy. W ten prosty sposób pokażemy wszystkie atrybuty borówki – słodki smak, lekkostrawność, fakt, że borówki nie brudzą i że są gotowe do spożycia.

Scena będzie bardzo sympatyczna i prosta w odbiorze. Każdy kto o rozpoczęciu zbiorów borówki przeczyta lub obejrzy – zobaczyć w niej zdrowie. A my plantatorzy naokoło. Będzie się czuło, że to nasze święto. Cały finał powinien budować wizerunek naszej profesji, dlatego szukamy najbardziej odpowiedniego miejsca.

Myślcie już dziś o przyjeździe do Warszawy. To będzie weekend. Na pewno zagospodarujemy wszystkie „nasze” dzieciaki, te nieco starsze, ale ciągle dzieci. Będą degustować i opowiadać przed kamerą jakie są borówki.

Formuła jest łatwa do powielenia – regionalnie, lokalnie, w dowolnej gminie i dowolnej firmie. Wystarczy postawić obok siebie najmłodszego i najstarszego pracownika. W tym kierunku idziemy. Bo każdy człowiek to przecież historia. Kupujcie koszulki. Liczymy na Wasze zdjęcia z 1 LIPCA gdziekolwiek powitacie sezon 2017. Pokażemy to, bo to z założenia będzie bardzo ciekawe i ważne dla naszej branży.

Te dzieciaki to fajna sprawa. Czegóż nie robimy dla nich, prawda? Dobrym pomysłem jest byśmy wspólnie z dziećmi pokazali naszą pracę. Dzieci są dobrymi obserwatorami. Zaangażujcie je. Na pewno pokażą nasze zafiksowanie na sprawach plantacji, niekończące się rozmowy o cięciu, szaleństwo przymrozków. To będzie prawda o nas.

Oto grafiki, którymi będziemy motywować plantatorów z całej Polski. Stawką jest ustanowienie tej świeckiej tradycji. Warto!

 

Więcej informacji na Facebook’u. Kliknij, polub i zobacz kto zgłosił swoje pociechy – www.facebook.com/dzienpolskiejborowki

Więcej informacji: Katarzyna Grzegrzółka-Parafiniuk

+48 606 717 271, dzienpolskiejborowki@gmail.com







Poprzedni artykułSpotkanie w ramach Klubu Jagodowego już 29 maja
Następny artykułPolskie i Hiszpańskie truskawki frontem do klienta

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj