MR. FRUITNESS i promocja świeżych owoców i warzyw

fruitness



Zdobyliśmy miliony kontaktów w pięciu krajach uczestniczących w projekcie poprzez imprezy promocyjne organizowane w sklepach, rozprowadzanie materiałów informacyjnych, biuletyny, portale społecznościowe i odwiedzanie specjalnie przygotowanej strony internetowej

Inicjatywa obejmująca tysiące punktów sprzedaży w całej Europie, odświeżona strona internetowa, nowy super-bohater promujący kampanię, zaangażowanie dziesiątek tysięcy lekarzy, coraz bardziej interaktywne i łatwiejsze w obsłudze narzędzia informacyjne, by promować zdrowy styl życia i spożycie świeżych warzyw i owoców. Wszystko to miało miejsce w roku 2013, w ramach projektu “Fruitness, enjoy it!”, inicjatywy promowanej przez CSO (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych) i współfinansowanej przez Unię Europejską oraz włoskie Ministerstwo Polityki Rolnej i Leśnej. Akcja była realizowana w Niemczech, Danii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwecji.

Muskularny i tryskający zdrowiem bohater w kombinezonie zapoczątkował wiele inicjatyw, a od późnej wiosny 2013 wspiera go w tym towarzyszka, dzięki której przekazywany komunikat jeszcze lepiej trafia do odbiorców. W ten sposób Miss Fruitness weszła do rodziny super-bohaterów, którzy chętnie doradzają, jak troszczyć się o własne zdrowie, doskonale się przy tym bawiąc.

Latem kampania „Fruitness, enjoy it” skoncentrowała się na produktach sezonowych: brzoskwiniach i nektarynkach, śliwkach, morelach i wielu innych owocach. W celu lepszego objaśnienia właściwości zdrowotnych tych produktów stworzony został biuletyn wysłany do 10 000 niemieckich lekarzy, zawierający skrót informacji naukowych na temat korzyści ze spożywania owoców sezonowych, a także najnowszych badań w tym zakresie. Wraz z nastaniem chłodniejszych pór roku bohaterkami kampanii informacyjnej stały się kiwi i gruszki. Promocje sklepowe objęły ponad 1000 punktów sprzedaży na terenie pięciu krajów biorących udział w projekcie. Z tej okazji zrealizowane zostały specjalne plakaty i ulotki tematyczne, rozprowadzane były również materiały informacyjne, wśród nich również gadżety opracowane z myślą o najmłodszych, ale również bluzy i koszulki ze sloganem “Fruitness, enjoy it” dla personelu stanowisk warzywno-owocowych.

Ale to nie wszystko: aby zaangażować w projekt jeszcze więcej osób, w zeszłym roku odnowiono stronę internetową, wzbogacając ją o nowe ilustracje oraz wprowadzono sekcję przeznaczoną dla duńskiej publiczności. Począwszy od roku 2006 do chwili obecnej wygenerowanych zostało łącznie ponad 35 milionów kontaktów na stronie www.fruitness.eu/, z ponad 9,2 mln użytkowników miesięcznie oraz 25 mln kontaktów zdobytych dzięki działalności biur prasowych i 10 pozyskanych dzięki kampaniom z banerami na branżowych stronach internetowych. Strona jest dostępna w wielu wersjach językowych, stanowi źródło przydatnych informacji dla rodziców i doskonałej rozrywki łączącej edukację z zabawą dla dzieci. Po zarejestrowaniu się możliwe jest stworzenie awataru i komunikacja z super-bohaterami, jak również granie w gry zręcznościowe, przez które przewija się motyw wartości sportowych i znaczenia spożycia owoców. Ponadto istnieje możliwość pobrania aplikacji na telefon komórkowy, aby uczyć się nowych rzeczy, doskonale się przy tym bawiąc.

Aby uczynić punkty sprzedaży jeszcze inteligentniejszymi, stymulując przy tym zainteresowanie konsumentów produktami owocowo-warzywnymi i informując ich na bieżąco w coraz bardziej zrozumiały, szybszy i interaktywny sposób o zaletach owoców i warzyw, utworzony został multimedialny, interaktywny totem reklamowy, który umożliwia odwiedzającym wejście do świata owoców i warzyw jednym kliknięciem, a następnie pozwala im odkryć właściwości odżywcze, przepisy i przydatne informacje na temat spożycia brzoskwiń, kiwi, nektarynek, moreli, gruszek i innych świeżych produktów. Ponadto dostępna jest aplikacja na smartfony i tablety, dzięki której w dowolnym momencie można w prosty i intuicyjny sposób uzyskać dostęp do ekskluzywnych zasobów poświęconych głównym europejskim produktom owocowo-warzywnym. Te dwie ostatnie nowości zaprezentowane zostaną na stoisku włoskim „Italy” (Hala 2.2, Stoisko A02) na targach Fruit Logistica w Berlinie, które odbędą się w dniach od 5 do 7 lutego.

Źródło:

Elena Vincenzi, Biuro Prasowe “Fruitness, enjoy it!”, tel. +39 059-7863894;

c/o Fruitecom 







Poprzedni artykułJagodnik 1/2014 – już w sprzedaży
Następny artykułMTAS już po raz X

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj