Fruit Logistica 2019 – trendy na rynku opakowań




Fruit Logistica, to bez wątpienia największa w Europie, a może i na świecie wystawa poświęcona sprzedaży owoców, warzyw oraz prezentacji maszyn i rozwiązań umożliwiających przygotowanie tych produktów do sprzedaży. Jest to również doskonałe miejsce do nawiązania kontraktów handlowych z przedstawicielami sieci handlowych, brokerami owocowo-warzywnymi czy też zapoznania się z trendami, które szybko z etapu prezentacji produktu lub jego przygotowania do sprzedaży, znajdują przełożenie na biznes. O randze targów świadczą liczby – ponad 78 000 odwiedzających ze 135 krajów oraz 3 200 wystawców z 90 krajów.

Punnet nadający się do recyklingu

Kluczowymi celami odwiedzających targi jest jak zawsze nawiązywanie nowych kontaktów, a także poznawanie światowych innowacji w sektorze owocowo-warzywny. Jak zwykle ważnym wydarzeniem targów jest wręczenie nagród w konkursie Innovation Award FRUIT LOGISTICA 2019, którą wygrały „Oriental Red® – Red Kiwifruit”, drugie miejsce zajeła technologia dojrzewania Softripe®, a trzecie truskawkowy punnet nadający się do recyklingu.

Odwiedzając liczne stoiska zarówno producentów opakowań, maszyn do pakowania, a także firm oferujących owoce staraliśmy się zebrać dla Państwa najciekawsze naszym zdaniem propozycje dotyczące przygotowania owoców jagodowych na sezon 2019.









Poprzedni artykułUkraina – coraz ważniejszym graczem na rynku borówki w Europie
Następny artykułBadania i analizy roślin i gleby – nowe możliwości

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj