CPM Retail teraz pod szyldem Soloberry




CPM Retail, należący do grupy AG Thames Group zmienia nazwę na Soloberry. Celem działania jest prowadzenie dalszych operacji pod jednym szyldem w różnych krajach. Zmiana weszła w życie z dniem 1 grudnia 2017 roku.

Nowa nazwa, ambitne plany

Firma planuje wyłącznie rozwój. W poprzednich latach, poza tradycyjnie oferowanymi owocami jagodowymi, takimi jak truskawki, maliny, jeżyny, borówki czy owoce jagody kamczackiej, do portfolio dołączyły owoce pestkowe. Poza szerszą ofertą, większy ma być także terytorialny zakres aktywności firmy. Na najbliższe lata kierownictwo podmiotu zapowiada ekspansję do krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Ważnym obszarem operacji stanie się także Północna Afryka, Ameryka Południowa i Azja. Soloberry ma zatem ambicje stać się globalną marką zajmującą się obrotem owoców jagodowych i pestkowych.

Zmiany organizacyjne i personalne

Wraz z rebrandingiem nastąpiły zmiany we władzach podmiotu. Begnat Robichaud, poprzednio menedżer generalny CPM Retail, objął funkcję dyrektora zarządzającego Soloberry. Graham Blake, dotychczas piastujący stanowisko generalnego menedżera w Soloberry SL (hiszpańskiej części AG Thames Group), odpowiadał będzie za proces wdrażania przekształceń. Jestem podekscytowany tymi zmianami. Wierzę, że pozwolą one na dalszy rozwój firmy, jako jednego zgranego zespołu. Wspólnie sprostamy wyzwaniom, które przyniesie przyszłość. Jest duży potencjał i wiele możliwości, aby zaspokoić oczekiwania naszych dostawców i partnerów biznesowych – powiedział Graham Blake. Nasz zespół kierowniczy to mieszanka młodości i doświadczenia. To osoby z niezrównaną wiedzą o tym jak działa branża. Osoby potrafiące identyfikować unikalne możliwości i wyzwania. Z firmy działającej na rynku UK wyrośliśmy na podmiot obecny na rynkach większości europejskich państw, a pierwsze transakcje przeprowadzamy już na odległych rynkach azjatyckich. Ten segment naszej działalności rozwija się niemal każdego dnia – mówił Begnat Robichaud.

Źródła sukcesu

Soloberry rozwija się dynamicznie dzięki zróżnicowaniu odmian oferowanych owoców i programach licencyjnych. To sprawia, że konsumenci są zaopatrywani w produkt po który chętnie i regularnie wracają. Plantatorzy zaś uprawiają odmiany, które zapewniają dobre rezultaty produkcyjne i atrakcyjne zyski. W okresie poprzedzającym zmianę nazwy przez CPM Retail na Soloberry prezes AG Thames Group, Leon Aichen, stwierdził, że kluczowymi czynnikami wzrostu było powodzenie rynkowe odmiany malin ‘Adelita’, a także stale rosnący popyt na owoce borówek wysokich. Jak więc widać, konsumpcja owoców jagodowych będzie rosła. Dowodem na to niech będą zmiany organizacyjne zachodzące w AG Thames Group, które mają przygotować podmiot do wykorzystania nadchodzących szans.

Więcej informacji:

Rachel Montague-Ebbs 01322 643022/ 07918741003

rachelm@cpmretail.co.uk









Poprzedni artykułPromocja owoców i warzyw na świecie (cz. 1)
Następny artykułNowe zasady działania rynku pracy sezonowej