Promujemy restauracje wskazane przez Plantatorów. Układ jest prosty: plantator dostarcza owoce, a restauracja opracowuje borówkowe menu na weekend 1-2 LIPCA. Sprzedaje pierwsze borówkowe desery, koktajle, ciasta i dania. Opisaliśmy to na http://jagodnik.pl/borowkowy-weekend/

Tak jak zakładaliśmy! Jeśli kilkunastu producentów dostarczy owoce do zaprzyjaźnionych lokalnych restauracji to jako branża będziemy mogli wysłać komunikat: rozpoczynamy zbiory i zapraszamy na degustacje w całej Polsce!. Tak to będzie, damy rodakom możliwość spróbowania pierwszych borówek, ale jeszcze trochę pracy przed nami.

Zapraszamy plantatorów do tego by organizować Borówkowe Weekendy:

  • Dogadajcie się lokalnie z restauracją, cukiernią lub lodziarnią. Borówki w zamian za specjalne menu i zdjęcia z Weekendu. Jeśli potrzeba Wam opisu całego projektu 1 LIPCA – dajcie znać, prześlemy. Uwiarygodni Was. Jeśli potrzeba Wam formalnej umowy z restauracją – prześlemy jej projekt.
  • Skontaktujcie się z nami to przygotujemy Wam grafikę niezbędną do założenia Wydarzenia. Oczywiście dostosowaną, ze wskazaniem miasta czy regionu. Np. Borówkowy Weekend w Krakowie, Wierzynek 😉
  • Załóżcie Wydarzenie na Facebooku. Dobrym przykładem jest „Borówkowy Weekend na Pradze”, w Centrum Zarządzania Światem. Zobaczcie jak oni to zrobili: facebook.com/events/292402577885966

Korzystajcie z tekstów tego wydarzenia i twórzcie własne. Zapraszajcie i opisujcie przygotowania. Jeśli potrzeba Wam grafik, designu – skontaktujcie się, spróbujemy pomóc.

  • Pamiętajcie o KOSZULKACH. Kupcie je dla kelnerów, tak by ładnie wyglądali. Bardzo zależy nam wszystkim na zdjęciach z 1 LIPCA. Jeśli oczekiwania restauracji są nietypowe, albo zakup koszulek przekracza jakoś lokalne siły – dajcie znać, spróbujemy wyjść naprzeciw.
  • Poinformujcie partnera Weekendu Borówkowego, że mamy: Konkurs dla kucharza na najbardziej popularne danie. Nagroda 500 zł w gotówce. Warunkiem dobre zdjęcia, które pokażemy na fanpage’u 1 LIPCA zaraz po Weekendzie. Wygra ten, kto dostanie najwięcej głosów (lajków).
  • Poinformujcie partnera Weekendu, że udostępnimy im trzy projekty graficzne, do wydruku na miejscu:

Karta menu z logo 1 LIPCA,

Wkładka do menu z krótką informacją o tym, że: „jesteśmy partnerem Borówkowego Weekendu” i że 1 LIPCA – Dzień Polskiej Borówki jest świętem plantatorów, którzy promują datę rozpoczęcia zbiorów, swój sukces i walory borówki. Format typowego menu. Trzeci projekt to materiał na stoły, przekaz podobny, format jak na poniższej wizualizacji.

 

 

Weekend. Wszystko co razem wymyślcie i obfotografujecie będziemy pokazywać jak największej ilości ludzi.

 

Do pobrania:

KARTA MENU _____________ Borówkowego Weekendu 2017

WKŁADKA DO MENU _______ Borówkowego Weekendu 2017

EKSPOZYTOR NA STOLIK _____ Borówkowego Weekendu 2017

Pobierz i wyślij do zaprzyjaźnionej restauracji! 

 







Poprzedni artykuł1 LICPA 2017 – co, gdzie, kiedy?
Następny artykułSytuacja na rynku owoców do przetwórstwa

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj