1 LIPCA na Facebooku

Jeśli chcemy pokazać borówki młodym rodzicom i ich dzieciom, to Facebook jest doskonałym do tego celu narzędziem. Od początku mamy bardzo ciekawy pomysł na to, jak fanpage ma funkcjonować. Jest to miejsce kreowane przez samych plantatorów.

Formuła „profilu prowadzonego przez samych Plantatorów” jest wyjątkowa. Są miliony profili na Fb, ale nie słyszeliśmy o tym by profil kształtujący wizerunek owocu, percepcję jego jakości, tego jak powstaje i jakie wartości oferuje – oddać w ręce wielu ludzi, w jakimś sensie pozbawić kontroli. Ale stać nas na to. Jako branża wiemy co robimy. Fanpage to również w tym roku będzie suma opinii, pokaz naszej kreatywności i branżowych kompetencji. Każdy chętny ma 1 dzień do dyspozycji i całkowitą dowolność prezentowanych treści. Może też promować swój post, zyskując sławę i pokazując się całej jagodowej społeczności i otoczeniu naszej branży.

Kliknij, polub i zobacz jak fajnie, wspólnie, nam to wychodzi www.facebook.com/dzienpolskiejborowki

Oto lista zagadnień, które chcemy przybliżyć konsumentom borówki:

  • nowe nasadzenia
  • cięcie krzewów
  • nawadnianie plantacji, np. spuszczanie wody z systemów nawadniających
  • uzupełnianie ściółki
  • dokarmianie dzikiej zwierzyny
  • usuwanie obciętych gałęzi z plantacji
  • ręczne odchwaszczanie
  • koszenie międzyrzędzi
  • liczenie kwiatów
  • wprowadzanie na plantacje owadów zapylających – trzmieli i pszczół.

 Zapraszamy każdego kto chciałby pokazać i prostym jeżykiem opowiedzieć na te tematy.

Sięgnijcie po pióro i po dobre zdjęcia i pokażcie swoje plantacje. Kliknij ten link – przejdź na Jagodnik.pl i kup już teraz koszukę cegiełkę

Opowiedzmy Polakom o borówkach jak 4-letniemu dziecku.

Kontakt: Katarzyna Grzegrzółka-Parafiniuk                                         +48 606 717 271, dzienpolskiejborowki@gmail.com

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.